Sorry ik was naar huis.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke meet gister zegwas ik daar om 1 uur was er niemand meer, ja een paar crewers
Oh ja?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar hier.. als we slapen gaan slapen, lukt het vast wel
Ja dan was je te laat, ik nam de trein om half 11 ofzo en was de laatste die wegging.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuke meet gister zegwas ik daar om 1 uur was er niemand meer, ja een paar crewers
Was obama er nog?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
Absoluutquote:
Tja, als ik thuis wil komen, dan is het wel handig dat ik in iedergeval de laatste trein heb hequote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@bels HALF 11? wat zijn dat voor tijden voor een zaterdag
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@tijn Your loss
veel mensen wonen aan de adere kant van de wereld nederland en moesten met de treinen en de laatste trein vertrekt vrij vroeg naar die godsonmogelijke plaatsenquote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@tijn Your loss
Dus wanneer is de volgende meet MM?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
@tijn Your loss
Hoi KZquote:
Ga snel terug leren dan.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoi KZ![]()
Mijn missie tot leren heeft gefaald
quote:
Oke je mag nu even 5 minuten fokken en daarna moet je weer gaan leren.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had wel een goed excuus net hoor...
Dankjequote:Op zondag 10 mei 2009 13:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke je mag nu even 5 minuten fokken en daarna moet je weer gaan leren.
Ik ben soms wel aardigquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb mijn moeder ontbijt gemaaktVan die overheerlijke croissants uit blik
en broodjes met ei
Awwwwquote:Op zondag 10 mei 2009 13:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb mijn moeder ontbijt gemaaktVan die overheerlijke croissants uit blik
en broodjes met ei
Wie was Obama dan?quote:
Alleen toen vroeg zo: Waar is mijn fruitsaladen en mijn vers geperste sinaasappelsap .... zucht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |