het zou verboden moeten worden dat je niet naast mij wakker wordquote:Op zondag 10 mei 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Wakker worden, het zou verboden moeten worden
Goedemiddagquote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
het zou verboden moeten worden dat je niet naast mij wakker word
jah had ik nu best willen doenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Balen jullie met dit weer dan ook gewoon niet dat je niet even lekker romantisch kan lopen knuffelen op het strand ofzo?
Of ben ik dan weer de enige..
Hahaha. Awwwwquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Balen jullie met dit weer dan ook gewoon niet dat je niet even lekker romantisch kan lopen knuffelen op het strand ofzo?
Oow ja, dat wilde ik doen vandaag, het strand!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Ik wil wel even naar het strand komen.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Het is niet het eerste wat ik mij indenk met dit weerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Hoezo, het is heerlijk weerquote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is niet het eerste wat ik mij indenk met dit weer![]()
Maar snap dat je het kan hebben
Nou ja.. Als de zon schijnt, denk ik: STRAND! BIKINI! GAAN!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is niet het eerste wat ik mij indenk met dit weer![]()
Maar snap dat je het kan hebben
Ik mis meer iemand naast me in de ochtend en in de avond.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
Goed weer en strand zit bij mij niet in dezelfde gedachtequote:
Ergens op grasveldje is ook goed. Maar inderdaad ik zou nu wel lekker willen knuffelen met iemand.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Aphrodite het volgende:
en daar gaat het grotendeels omquote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Nou ja.. Als de zon schijnt, denk ik: STRAND! BIKINI! GAAN!
Maar ja, de zon stelt mij steeds teleur want dan zit ik daar lekker op Scheveningen ofzo, komen er wolken aan of waait het te hard.. Maar goed.. Soms heb je gewoon even zin in een man![]()
Then I propose:quote:Op zondag 10 mei 2009 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ergens op grasveldje is ook goed. Maar inderdaad ik zou nu wel lekker willen knuffelen met iemand.
En wij dan? Geen internetnerds?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Feitosa het volgende:
Godver , was kapot toen ik thuis kwam.
Maar de meet was ok en het eten was zowaar goed.
Die modjes waren trouwens voornamelijk wel echte stereotype internetnerds zeg! , samen met nog anderen.
Ja ik ookquote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Nou ja.. Als de zon schijnt, denk ik: STRAND! BIKINI! GAAN!
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Then I propose:
GROUPGHUG!
Knuffelsmiley's voor iedereen die wil
Hij zei; samen met nog wat anderenquote:
Me, me, me!quote:Op zondag 10 mei 2009 14:20 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Then I propose:
GROUPHUG!
Knuffelsmiley's voor iedereen die wil
Forum Opties | |