Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:07 schreef zodiakk het volgende:
[..]
"Teddybär-Ausradierungstag". Jezus. Graaf je dan ook een geul in de tuin?
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad.Doet me denken aan dat EO-fragment (indertijd te zien bij Jack Spijkerman) waarbij kindjes voor elkaar een kerstcadeautje moesten kopen en de leraren die cadeautjes kapot gingen maken om ze een waardevolle les bij te brengen. Of aan de holocaust, natuurlijk.
Met een kind maak je helemaal vrienden. We zijn vergeten foto's te maken. Dus die volgen later nog wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij kan niet alleen blaffen, maar ook afgrijselijk janken. (Hij is verwant aan de wolf.) Maar dat negeren we gewoon. Bovenal is hij een charmeur. We hebben ineens meteen contact gelegd in de lift met allerlei buren.
Gaat goed. Gelukkig is m'n vrouw nog een maand vrij, dat scheelt. Ik ben wel een beetje huiverig voor als zij ook weer aan de slag gaat. Ik hoop op een ritme rond die tijd. Dat ritme begint zich al een klein beetje af te tekenen overigens.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef LXIV het volgende:
Heb je de zaak met 2 kids al een beetje op de rails, Z? En hoe reageert de oudste nu?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |