Ik vind een benedenwoning niks (gezien de bovenburen). Een bovenwoning trekt me wel (ruimte, lichtinval, geen inkijk vanaf de staat) maar ik gruwel dan weer van nieuwbouw.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die bezwaren hoeven bij een appartement niet te bestaan. Wij woonden hiervoor op drie hoog en hadden nooit last van de buren (geen bovenburen hebben is geweldig). In een moderne woning merk je sowieso weinig van buren (we horen nu helemaal niets). Voor mezelf en de was heb ik een groot balkon, en de katten hebben een gigantische binnentuin tot hun beschikking.
Er zijn zoveel leuke appartementen en boven/onderwoningen. Je beperkt jezelf wel heel erg als je per se een huis wilt. Maar ik kan me best voorstellen dat het gevoel van een huis belangrijk is, zoals Z aangaf.
MeneerTimmy.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:47 schreef zodiakk het volgende:
Jimmy of Timmy.
[ afbeelding ]
Dan weet je gewoon dat het goed komt!
Ik heb een tijdlang in een appartement gewoond en ik vond het afschuwelijk. Daar had ik het gevoel alsof ik opgesloten zat. Ik wil gewoon twee passen lopen, de deur opendoen en buiten zijn. En ook de ruimte hebben om wat te kunnen rommelen en vies te kunnen worden. Het liefste woonde ik op een boerderij.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tijdje naar woningen in Haarlem gekeken en daar hadden we bijvoorbeeld wel een huisje kunnen kopen, zelfs in het centrum. In Amsterdam zit het er gewoon niet in. Niet dat ik zo nodig een huisje wil, overigens; een appartement bevalt prima. Waarom willen jullie graag een huis?
Hé, Gellius!quote:
Voor jou wel!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:35 schreef Lienekien het volgende:
Nou, een semi-beschaafd kinderloos leven in een huurwoning in de stad is anders dagelijkse realiteit.
naaaa. Ik geloof het nog steeds niet helemaal. Ik moet het nog even verwerken. Maar knuffels kopen vind ik altijd leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel samen met me naar de Prenatal om een shitload aan knuffels te kopen. Van B. mag ik namelijk nog helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |