Dat breekt de dag.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Had ik maar een overlegje.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:38 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
WHAT THE FUCK IS CLAUDIA ZWANGER??????????/////
Wat vreemd, ik dacht dat jullie zeeën van ruimte hadden. Zijn de kamers soms erg groot? Dan zou je een splitsing kunnen overwegen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Gellius het volgende:
Hebben jullie al wel een kinderkamer? Bij ons zou een zwangerschap betekenen dat ik mijn werkkamer zou moeten opgeven. Dat is heel erg.
Ik heb ook nog een tijdje naar woningen in Haarlem gekeken en daar hadden we bijvoorbeeld wel een huisje kunnen kopen, zelfs in het centrum. In Amsterdam zit het er gewoon niet in. Niet dat ik zo nodig een huisje wil, overigens; een appartement bevalt prima. Waarom willen jullie graag een huis?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:20 schreef Lienekien het volgende:
Ik noem wel eens voorzichtig dat we ook een appartement kunnen gaan zoeken, maar hier slaat de balans toch uit naar een huis. En omdat we bij het centrum willen wonen: een huisje. Maar goed, wij hoeven geen babykamer.
Gaan jullie maar rustig slapen. Ik zorg dat het goed komt. I make it right.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:16 schreef Gellius het volgende:
Zodiakk is zo vaderlijk geworden sinds hij voor de Rijksoverheid werkt, is jullie dat ook opgevallen?.
Wasabi. Vloekt ook nog eens bij de vloer. Helaas was het de enige manier om mijn Hemelbed (paars) er doorheen te krijgen. Die kleur staat vanzelfsprekenderwijs prachtig bij de vloer.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:46 schreef Gellius het volgende:
Het groen. Die rommel ziet er griezelig georganiseerd uit.
In dit appartementencomplex zitten ook maisonnettewoningen. Ze zijn net iets te duur voor ons, maar ze zijn wel geweldig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:30 schreef Z het volgende:
Ik wordt blij van meerdere verdiepingen dus hoop ooit wel op een huis in Amsterdam, wie weet lukt dat ooit, een huis of een maisonnette ofzo.
Leuk!quote:!Morgen kunnen we voor het eerst ons nieuwe appartement van binnen bekijken.
Zelf ben ik wat huiverig voor boven- en/of onderburen, i.v.m. overlast. Voor de kat vinden we een klein tuintje wel erg prettig. Dan kan ze een frisse neus halen als ze dat wil. Ik ben niet zo'n tuinier of buitenzitter, maar ik heb vanaf dat ik op mezelf ging wonen buitenruimte gehad en dat vind ik wel erg prettig. Al is het maar om een wasrek neer te zetten.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een tijdje naar woningen in Haarlem gekeken en daar hadden we bijvoorbeeld wel een huisje kunnen kopen, zelfs in het centrum. In Amsterdam zit het er gewoon niet in. Niet dat ik zo nodig een huisje wil, overigens; een appartement bevalt prima. Waarom willen jullie graag een huis?
Die bezwaren hoeven bij een appartement niet te bestaan. Wij woonden hiervoor op drie hoog en hadden nooit last van de buren (geen bovenburen hebben is geweldig). In een moderne woning merk je sowieso weinig van buren (we horen nu helemaal niets). Voor mezelf en de was heb ik een groot balkon, en de katten hebben een gigantische binnentuin tot hun beschikking.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zelf ben ik wat huiverig voor boven- en/of onderburen, i.v.m. overlast. Voor de kat vinden we een klein tuintje wel erg prettig. Dan kan ze een frisse neus halen als ze dat wil. Ik ben niet zo'n tuinier of buitenzitter, maar ik heb vanaf dat ik op mezelf ging wonen buitenruimte gehad en dat vind ik wel erg prettig. Al is het maar om een wasrek neer te zetten.
JAMmie is geen tof liedje van Boudewijn de Groot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |