Alcohol is streng verboden en niet goed verkrijgbaar. Ik heb geen serieuze poging gedaan om eraan te komen, maar ik heb het ook nergens gezien. Ook mijn reisgenoten hebben het zonder moeten stellen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:20 schreef ShadyLane het volgende:
Tof, k_man. Ik hoorde juist wel verhalen van mooie landschappen trouwens. En men is het met je eens over de oprechte vriendelijkheid en gastvrijheid, en over de veiligheid. Het schijnt ook dat alcohol er uitermate goed verkrijgbaar is, klopt?
Ben benieuwd naar de foto's!
Zo ver was ik nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:45 schreef k_man het volgende:
Ik ben ook in Jemen geweest en Jemen is geen Iran.
Het was ook niet van "bewust anoniem blijven" het was meer zo van "als het niet nodig is ga ik niet zomaar namedroppen van kijk mij eens met SL in de kroeg zitten".quote:Op woensdag 13 mei 2009 21:55 schreef ShadyLane het volgende:
En van anoniem willen blijven is mijzelf niets bekend.
Iemand had het over een meet?quote:
Waar beleven negen van de tien mensen plezier van?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Gellius het volgende:
Nou, wie kent er nog een leuke mop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsss, Ik zit VANAVOND met SL in de kroeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Het was ook niet van "bewust anoniem blijven" het was meer zo van "als het niet nodig is ga ik niet zomaar namedroppen van kijk mij eens met SL in de kroeg zitten".
Niet dat dat niet leuk is, jongens, dus jullie zouden best jaloers MOGEN zijn, maar het was niet m'n BEDOELING.
Wat zal je gelukkig zijn. Zo vrijgevochten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef zodiakk het volgende:
Ik zal nooit (meer) met jullie in de kroeg zitten. Dus ook niet met thaleia,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |