abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68886138
De sleutel van de vloer, Z?

Voor het overige ben ik vandaag voor het eerst van mijn leven in Hoorn geweest. Het was er vooral erg blank, viel me op.
  zondag 10 mei 2009 @ 22:00:50 #27
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_68886210
Is het met touwladders, Z?
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_68888237
Die tand van vorige week is net in stukken uiteengevallen. . Ik zal toch naar de tandarts moeten. .
pi_68889895
In de loop van de week. Ofzo. .
pi_68892344
Ziet er prima uit Claudia, de kat past ook leuk bij de stoel.

Vandaag hebben we voor het eerst op onze nieuwe vloer mogen lopen en voorzichtig wat spullen ingeruimd. Je mag eigenlijk niet schuiven met meubels, pas na zes tot acht weken, dus we moeten wat spastisch doen bij het gaan zitten enzovoort.

Hier glanst het nogal omdat hij net voor het laatst in de olie gezet was, die is inmiddels ingetrokken.

anonieme razernist
pi_68899889
Mooi hoor!
Aldus.
pi_68899943
quote:
Op zondag 10 mei 2009 22:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Is het met touwladders, Z?
Wel met een tocht een berg op, maar vooral toch theorie geloof ik.
Aldus.
  maandag 11 mei 2009 @ 14:38:32 #33
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_68905241
Zo, op dit moment, staan er twee Belgen de Jordaan onder te kotsen. Dat vind ik een fijne wetenschap.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_68906820
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

De rente die ik kan krijgen op mijn spaarrekening is hoger en daarom is het niet echt verstandig om de schuld af te lossen.

Ik voel me al dagen schuldig dat ik nog niet gesms't heb. Ik heb er ook zo'n hekel aan! Afijn, ik laat nog weten wanneer het schikt; aankomende week moeten we huize X in gereedheid brengen voor de hond.
ok!
pi_68908942
Ik werd in Esfahan op straat aangesproken, en dat gesprekje verliep als volgt;

"Hello Mister!"
- "Hello."
"Where are you from?"
- "Holland."
"Is your country a democracy?"
- "Yes, it is.'
"Iran is a theocracy. We have no freedom, no liberty, everything is forbidden. We have no freedom of speech, no freedom of press, no freedom of religion. I have a girlfriend, her name means liberty. That's the only liberty
I know."
-
  maandag 11 mei 2009 @ 16:36:00 #36
11923 I.R.Baboon
pi_68909318
quote:
Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef JAM het volgende:
Zo, op dit moment, staan er twee Belgen de Jordaan onder te kotsen. Dat vind ik een fijne wetenschap.
Ik zal ze de groeten doen.
  maandag 11 mei 2009 @ 16:56:03 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_68910069
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb toevallig vorige week in het fotoboek van speknek gevraagd of hij een goede introductie in logica wist, maar van hem heb ik niks gehoord. Hebben jullie dan misschien een tip, claudia en/of sigme. Mijn hersenen zijn nu nog redelijk jong, jeweetz.
Sorry, ik suck like that. Ik kon je ook niet echt helpen, want bij m'n studie kreeg ik alle logica uit door de docent geschreven dictaten, die overigens ook niet erg goed waren. Iedereen is helemaal wild van Gödel Escher Bach, ik niet echt, vind het saai en houterig geschreven. Maar dat kan zijn omdat ik het las tijdens m'n studie, en een extra studieboek kon ik op dat moment niet gebruiken. Misschien moet ik het binnenkort weer eens een kans geven.

Leuk appartement Claudia! Stoel kleurt leuk bij de flat aan de overkant. Waar staat het ongeveer?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_68913973
quote:
Op zondag 10 mei 2009 19:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb toevallig vorige week in het fotoboek van speknek gevraagd of hij een goede introductie in logica wist, maar van hem heb ik niks gehoord. Hebben jullie dan misschien een tip, claudia en/of sigme. Mijn hersenen zijn nu nog redelijk jong, jeweetz.
Junctoren- oftewel propositielogica. Ik heb er helaas geen boek over, ik heb er even m'n 'discrete wiskunde' bijgepakt, maar daarin staat alleen een deel verzamelingenalgebra, wat er wel aan raakt. Zij noemen ook nog de term Boole-algebra.

Iemand tipte mij ooit:

E. Thijsse

Maar die aanbeveling berustte op titel + google .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 11 mei 2009 @ 20:11:43 #39
241481 herzberg
100% plastic
pi_68916631
Ik weet niet precies naar wat voor logica I.R.Baboon op zoek is. Voordat ik naar theologie ben overgestapt studeerde ik informatica. Cursussen over formele logica heb ik wel gehad. Een lijstje met boeken die ik nooit (meer) zou kopen kan je gerust bezorgen.

Overigens, GEB ben ik nooit doorgekomen. Absoluut onleesbaar.
they give birth astride of a grave, the light gleams an instant, then it's night once more
pi_68916831
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef speknek het volgende:

[..]

Sorry, ik suck like that. Ik kon je ook niet echt helpen, want bij m'n studie kreeg ik alle logica uit door de docent geschreven dictaten, die overigens ook niet erg goed waren. Iedereen is helemaal wild van Gödel Escher Bach, ik niet echt, vind het saai en houterig geschreven. Maar dat kan zijn omdat ik het las tijdens m'n studie, en een extra studieboek kon ik op dat moment niet gebruiken. Misschien moet ik het binnenkort weer eens een kans geven.
Ik heb ook geen aanbeveling. Wij gebruikten 'Gamut' (Logic, Language and Meaning), maar dat vond ik niet bepaald een goed boek. Het is vrij lastig om iets te vinden in de categorie 'logica voor dummies'.
quote:
Leuk appartement Claudia! Stoel kleurt leuk bij de flat aan de overkant. Waar staat het ongeveer?
Zie mijn openingspost in Mijn White Lodge in Amsterdam-Oost .
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_68917072
quote:
Op maandag 11 mei 2009 15:29 schreef zodiakk het volgende:

[..]

ok!
Ik ben morgen trouwens in Rotterdam en verwacht rond lunchtijd klaar te zijn. Mocht je geen verplichtingen hebben (wat ik me niet voor kan stellen) dan kunnen we even een kop warme chocolademelk met slagroom en een punt appelgebak doen.
pi_68917157
Oh, en ik zit as we speak op MSN.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 10:21:21 #43
11923 I.R.Baboon
pi_68931224
Ik sprak onlangs een TTK'er die anoniem wil blijven, maar we kwamen toch tot de conclusie dat we deze zomer een keertje wat moeten drinken (en evt zelfs eten) met elkaar. Vanzelfsprekend in Amsterdam, en lekker informeel, maar ik ben toch wel benieuwd hoe lang mensen in het echt de foto's van hun kinderen in hun zak kunnen houden en of pope een biertje meekrijgt bij de bar. En nee, daarmee wil ik niet zeggen dat ik verder geen sociaal leven heb.

Tnx, claudia, ik zal dan nog wel even verder zoeken naar logica-voor-gamma's. Ik heb gewoon een nieuwe intellectuele uitdaging nodig, anders word je zo gezapig he.
pi_68934259
quote:
Op maandag 11 mei 2009 20:25 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en ik zit as we speak op MSN.
Helemaal gemist! Vandaag zit ik gewoon als elke normale sterveling op kantoor dus helaas...
pi_68934540
Een echte K&L-meet?

Overigens bedankt voor alle hartverwarmende reacties en belangstellende vragen naar de ervaringen in Iran...
pi_68937485
Hoe was het eten
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:30:18 #47
37950 JAM
pi_68937534
?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  dinsdag 12 mei 2009 @ 13:30:29 #48
37950 JAM
pi_68937539
Ik dacht, beeer, ik maak even je zin af.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:11:06 #49
11923 I.R.Baboon
pi_68938831
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 13:28 schreef beeer het volgende:
Hoe was het eten
Bospaddestoelensoep, surinaams worstenboordje, bruine bol met appelstroop en optimel limoen. Niet slecht.
  dinsdag 12 mei 2009 @ 14:13:16 #50
37950 JAM
pi_68938940
Hoe was het eten, IR, niet wat was het eten. Je had beeer en mij zeker zeven woorden onzin kunnen besparen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')