Ik stond vannacht om 3 uur in haar slaapkamer om haar te troosten, ze wil maar niet ophouden met aan mijn armen hangen, op straat wil ze achter ieder dier of insect aan en als ze haar zin niet krijgt probeert ze het met krijsen. Ze vind poezen wel heel lief.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:44 schreef Claudia_x het volgende:
Laten we niet vergeten dat het ook een vervelend en opdringerig hondje is. Ik stond vannacht om 5 uur buiten om hem te laten plassen, hij wilde maar niet ophouden met aan m'n veters trekken, op straat wil hij overal achteraan, en als hij zijn zin niet krijgt zet hij het op een krijsen. Oh, en hij is ook nog niet zo lief voor de katten (de arme drommels).
Vanavond heb ik puppycursus en dan hoop ik een begin te maken met het bijbrengen van fatsoen.
De grote concurrent van 'De Gaper' natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:04 schreef Gellius het volgende:
Nooit langs een apotheek "De Vijzel"gefietst, Thaleia? er moet er in elke stad wel minstens één zijn.
Ha! Dacht ik het niet: Relativisme, cosmopolitisme, flarden van die vreselijke flower power generatie die ik godzijdank gemist heb. Karakterloos! Ook gij Brutus!quote:Op maandag 18 mei 2009 07:58 schreef Gellius het volgende:
Van mij mag je honden irritante beesten vinden hoor. Maar maak je daarmee ook een koppeling met het type mensen dat je in deze topic verwacht, IR? Doe je mee in die idiote katten- en hondenmensen dichotomie? Ik hou van katten èn honden, bijvoorbeeld, wijn èn bier, pope èn JAM, klassiek èn punk, Proust èn Agent 327.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag op anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |