quote:Op zondag 10 mei 2009 05:52 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn ouders zijn t weekend weg, tough luck dan. Moet ze maar niet weggaan
Lief dagboek,quote:Op zondag 10 mei 2009 05:55 schreef Sapstengel het volgende:
Er zitten drie houtduiven in de dakgoot.
En mijn ouders zijn idd ook weg morgne. Als ze thuis zijn ben ik alweer weg denk ik.
Doorsnee begraafplaats heeft altijd wel mooie bloemen liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:44 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog wel ergens een strikje vandaan halen, bij bloemen van een bloemist zit er een strikje op of aan, bij die van benzinestation niet, of alleen zo'n goedkoop dingetje.
quote:Op zondag 10 mei 2009 07:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Doorsnee begraafplaats heeft altijd wel mooie bloemen liggen.
Precies. Een commerciële hype. Reden genoeg om niet mee te doen. Je moeder is vast veel blijer met het feit dat je een keer met je brakke kop op zondag langskomt ipv dat je een of ander nietszeggend cadeau heb gekocht.quote:Op zondag 10 mei 2009 09:18 schreef eNaSnI het volgende:
Er is al twee weken een commerciële hype gaande en jij komt nu tot de conclusie dat het moederdag is?Zeker een poosje liggen
Als je die bij mijn moeder maar laat liggen.quote:Op zondag 10 mei 2009 07:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Doorsnee begraafplaats heeft altijd wel mooie bloemen liggen.
bloemetje halen bij de dichtsbijzijnde bloemen toko..quote:Op zondag 10 mei 2009 03:39 schreef zomgmoz het volgende:
en ik heb niks gekocht![]()
![]()
![]()
en ook nog op zondag![]()
![]()
![]()
wtf moet ik nu![]()
![]()
![]()
klacht: in de shit zitten m.b.t. moederdag![]()
![]()
niet echt... http://nl.wikipedia.org/wiki/Moederdag#Oorsprongquote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Seneca het volgende:
Moederdag, dat is toch die dag die is uitgevonden door winkeliers, om spullen aan de man te kunnen brengen? Een ingenieus stukje emotionele chantage, dat wel.
quote:Op zondag 10 mei 2009 09:51 schreef Seneca het volgende:
Moederdag, dat is toch die dag die is uitgevonden door winkeliers, om spullen aan de man te kunnen brengen? Een ingenieus stukje emotionele chantage, dat wel.
Valentijnsdag is minstens zo erg.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:11 schreef mschol het volgende:
[..]
niet echt... http://nl.wikipedia.org/wiki/Moederdag#Oorsprong
al ben ik wel het met je eens dat het in 1 grote commerciele dag is....
Mensen die bloemen bij de benzinepomp kopen houden niet van de persoon waar ze de bloemen aan geven.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:43 schreef ondeugend het volgende:
Benzinepomp> bloemen> prijsje er afhalen> en met een big smile er mee naar je moeder !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |