Maar dan moet je nog wel ergens een strikje vandaan halen, bij bloemen van een bloemist zit er een strikje op of aan, bij die van benzinestation niet, of alleen zo'n goedkoop dingetje.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:43 schreef ondeugend het volgende:
Benzinepomp> bloemen> prijsje er afhalen> en met een big smile er mee naar je moeder !
Nee joh... zelfs benzinepompen hebben moederdagboeketten met strikjes en kaartjes en schreeuwend 'VOOR MOEDER' eropquote:Op zondag 10 mei 2009 03:44 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Maar dan moet je nog wel ergens een strikje vandaan halen, bij bloemen van een bloemist zit er een strikje op of aan, bij die van benzinestation niet, of alleen zo'n goedkoop dingetje.
Dat doe ik dus jaquote:Op zondag 10 mei 2009 03:45 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, maar kom maar es met lege handen
Ze vermoordt je iddquote:Op zondag 10 mei 2009 03:45 schreef zomgmoz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook, maar kom maar es met lege handen
Ja, van die goedkoop uitziende papiertjes, die van de bloemist herken je meteen, vooral vrouwen herkennen het goedquote:Op zondag 10 mei 2009 03:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee joh... zelfs benzinepompen hebben moederdagboeketten met strikjes en kaartjes en schreeuwend 'VOOR MOEDER' erop
volgens mij
Het gaat om het gebaar tochquote:Op zondag 10 mei 2009 03:49 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Ja, van die goedkoop uitziende papiertjes, die van de bloemist herken je meteen, vooral vrouwen herkennen het goed
Die doet meer aan moederdag gelukkigquote:Op zondag 10 mei 2009 03:50 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Dan ken jij geen vrouwen, is je moeder dood ofzo?
Doe eens gek, stuur eens een pikquote:Op zondag 10 mei 2009 04:00 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee dat vind ik zo ouderwets, ik denk ik doe eens lekker gek
edit :Lekker !quote:
Jij bent ouder toch dan die pik van 16quote:
Dat is dan ook niet mijn pik. Ik heb deze pic gevonden met behulp van google afbeeldingen. Mijn pik is 18 jaar oud.quote:Op zondag 10 mei 2009 04:03 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Jij bent ouder toch dan die pik van 16
Homoquote:Op zondag 10 mei 2009 04:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet mijn pik. Ik heb deze pic gevonden met behulp van google afbeeldingen. Mijn pik is 18 jaar oud.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |