Ik kijk straks wel even in de spiegel.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:26 schreef Lakai het volgende:
Soms is het wel grappig om zatte mensen te zien!
Wel lachen dan he!quote:Op zondag 10 mei 2009 02:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik kijk straks wel even in de spiegel.
whaha ja zelfde als je bobt. Word je teringslecht van die cola en redbull en word je aangesproken alsof je bezopen bent.. moet ook nog zeggen dat je de bob bentquote:Op zondag 10 mei 2009 02:25 schreef elfzesendertig het volgende:
Het ergste is inderdaad als iedereen om je heen aangeschoten is. Dan snap je zelf niet waar iedereen om lacht en zo
Maar jij hebt niet de drang om iedere x een biertje te bestellen.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:33 schreef Renesite het volgende:
Welkom in het leven van iemand die niet erg dol op bier is.
Sterke(re) drank it is.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:42 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet de drang om iedere x een biertje te bestellen.
En je drinkt vast wel wijn of sterke drank.
sigaretten doner.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:47 schreef Ascendancy het volgende:
Ik stond ook iedere x aan de bar. Tjah, wat zal ik is nemen.
7-up word je echt zat
Scheelt wel geld.
10 euro kwijt inclusief sigaretten
Donerquote:Op zondag 10 mei 2009 02:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zat er aan te denken en heb nu spijt
Hou opquote:
Had je nu maar kut.quote:Op zondag 10 mei 2009 02:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hou op![]()
![]()
![]()
Ik ga wel slapen, want deze avond was kut.
Hihi!quote:Op zondag 10 mei 2009 02:54 schreef stamppot het volgende:
[..]
DAN HAD HIJ ER NOG WAT AAN
Hahahahahahahahaa
Ziek, we vullen elkaar aan...quote:Op zondag 10 mei 2009 02:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hihi!
Wat een duo zijn wij zeg.... ahahaha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |