Je kent alleen je buren?quote:Op zondag 10 mei 2009 01:20 schreef RoW_0 het volgende:
TS heeft waarschijnlijk marokkaanse buren (lol, ik ken in heel Doetinchem maar 2 marokkaanse gezinnen)
Verjaag die gezinnen! Nu het nog kan!quote:Op zondag 10 mei 2009 01:20 schreef RoW_0 het volgende:
PAUPER! denk je dan. maar nee.. het is een nieuwbouwwijk genaamd Dichteren hier in Doetinchem.
[ afbeelding ]
Het stinkt altijd na 8 uur, 's avonds tot morgenvroeg naar mest. Ik ben er wel aan gewent maar als ik even een raampje open zet dan ruik ik de hele dag poep. en dan ga ik er over dromen ook
Klacht: Mest van koeien
Verwachte reacties:
TS is een boer
TS snapt raam niet
TS heeft waarschijnlijk marokkaanse buren (lol, ik ken in heel Doetinchem maar 2 marokkaanse gezinnen)
Dat is dan wel weer vet.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:26 schreef HocBarr het volgende:
Doetinchem? Dat is toch de stad van de club die een stadion wil bouwen in de vorm van een tractorband?
[ afbeelding ]
Het was ook al een oud plaatjequote:Op zondag 10 mei 2009 01:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oh oke, dan is het kut. Het is heul geen 1 april.
Lol ik zie 'm pas voor het eerst!, goed dat die in Wehl wordt gebouwd en niet in Doetinchem!quote:Op zondag 10 mei 2009 01:26 schreef HocBarr het volgende:
Doetinchem? Dat is toch de stad van de club die een stadion wil bouwen in de vorm van een tractorband?
[ afbeelding ]
quote:
Daar zouden wij op Fok! ook bij gebaat zijn. Mits hij ook zijn mond.quote:Op zondag 10 mei 2009 01:28 schreef badboynova het volgende:
ts kan ook gewoon ze neus heel lang dicht houden.
Ik dacht dat er op 10 mei wel mensen zouden intrappenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |