abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 mei 2009 @ 01:08:11 #1
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_68861735
Hoe kan iemand nou een programma winnen die niet de totale Xfactor bezit terwijl het programma zelf de Xfactor heet.

Lisa :
- Ze heeft haar uiterlijk niet echt mee.
- Ze bespeelt het publiek niet zo goed.
- Het ziet er allemaal een beetje knullig uit.

Maar toch wint ze,
Waarom ?
Omdat mensen die stemmen alleen luisteren naar de stem. Terwijl dit toch echt de Xfactor is. Een programma waar een artist op alle fronten de beste moet zijn. Anders had het programma toch ook wel '' Wie zingt het beste'' geheten toch ?

Kijk maar naar Jamal. Hij heeft niet de beste stem maar kan wel goed dansen en komt lekker vlot over daarom is hij in de finale gekomen.

Ik vind Rachel toch meer de Xfactor hebben dan Lisa. Rachel is opzich wel lekker ( ) en zoals je kon zien deed ze het publiek bij Bëyonce ook goed bespelen. Lisa heeft net een wat betere stem dan Rachel maar dat scheelt niet veel.

Majaaa,,
  zondag 10 mei 2009 @ 01:09:29 #2
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_68861757
Het is al laat in de avond

Mij TT is : Lisa wint door haar ALLEEN stem ?

Dit moet tuurlijk zijn : Lisa wint alleen door haar stem ?
pi_68861797
Volgens mij won ze niet eens maar haar stem, maar met de stemmen van duizenden Nederlanders.
  zondag 10 mei 2009 @ 01:11:25 #4
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_68861808
doe eens een een youtubje van haar
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_68861819
Van mij hoeft een zanger niet te entertainen. Ik luister vooral naar het gezang, het heet niet voor niets zanger/zangeres, anders was het wel een entertainer.

Ze bezit gewoon een x-factor in zingen, en wellicht niet in entertainen...

En wat maakt het uit dat ze er knullig uitziet, ik vind Beth Ditto ook niet echt knap, maar ze kan echt geweldig zingen.. En daar gaat het om bij een zangeres...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zondag 10 mei 2009 @ 01:12:07 #6
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68861823
Het totaalplaatje. Rachel zag er ook niet goed uit en zong nét iets minder goed dan Lisa. Ik geloof best dat die kerel er goed uit zag, maar zijn zang was duidelijk minder dan dat van de beide vrouwen. En dat is toch het belangrijkste. Al met al is Lisa ook gewoon de beste vind ik

edit: Hoe kun jij Rachel nou knap vinden TS Ze is stevig, mannenschouders, dikke laag plamuur op haar hoofd en geblondeerd haar. Toen ze donker was was het nog iets, nu is het niks meer. Ik, als 100% heteroman, kan toch wel zeggen dat als het om uiterlijk ging Jamal gewoon had moeten winnen.
  zondag 10 mei 2009 @ 01:52:54 #7
13973 ranja
image means nothing
pi_68862453
Als het alleen om de stem ging had Hester wel gewonnen.
  zondag 10 mei 2009 @ 02:02:15 #8
251734 Vanquish_
PSV Eindhoven
pi_68862541
quote:
Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef hierissieweer het volgende:
doe eens een een youtubje van haar
  zondag 10 mei 2009 @ 02:48:08 #9
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68862971
quote:
Op zondag 10 mei 2009 01:52 schreef ranja het volgende:
Als het alleen om de stem ging had Hester wel gewonnen.
Doe normaal zeg.
Heb je niet gezien hoe ze laatst afging met de M.Carey nummer?
Het was gewoon een blamage!
Ik zou me rot schamen als ik zo zong.
Het klopte geen ene ruk van!
Ik zou me een jaar lang mezelf opsluiten als ik zo zou zingen en
dat puur uit schaamte.
  zondag 10 mei 2009 @ 04:14:21 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68863573
Rachel had idd natuurlijk moeten winnen. Zij is het totaalplaatje. Mooie stem en een geweldige uitstraling en show. Lisa heeft de beste stem van allemaal, maar het is geen wedstrijd wie de beste stem heeft. Dat heeft stemmend nederland duidelijk niet helemaal begrepen. Angela zei niet voor niets dat tijdens Halleluja de muur van Lisa voor het eerst een beetje werd neergehaald. Dat zegt toch eigenlijk alles. Natuurlijk had Rachel moeten winnen, maar het werd haar denk ik niet gegund omdat ze al een carriere heeft gehad. Maar Rachel heeft de X FACTOR.... Lisa nog lang niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 10 mei 2009 @ 04:15:37 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_68863585
quote:
Op zondag 10 mei 2009 01:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Van mij hoeft een zanger niet te entertainen. Ik luister vooral naar het gezang, het heet niet voor niets zanger/zangeres, anders was het wel een entertainer.

Ze bezit gewoon een x-factor in zingen, en wellicht niet in entertainen...

En wat maakt het uit dat ze er knullig uitziet, ik vind Beth Ditto ook niet echt knap, maar ze kan echt geweldig zingen.. En daar gaat het om bij een zangeres...
Maar het is dus GEEN beste zangeres wedstrijd. Daarom had Lisa dus NOOIT moeten winnen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 10 mei 2009 @ 04:28:53 #12
240464 LuieDonder
Donders lui
pi_68863637
quote:
Dat heeft stemmend nederland duidelijk niet helemaal begrepen.
Haha. Weet je wat een X-factor is? Dat is een ogenschijnlijk onmeetbare factor die iemand de populairste maakt. Dus wat het ook is, zij heeft de X-factor. Juist OMDAT het publiek op haar gestemd heeft.
pi_68863664
alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem alleen stem
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 10 mei 2009 @ 05:03:26 #14
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_68863752
Mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben en wel even te bepalen 'wie er had moeten winnen' Degene die de meeste stemmen krijgt, werd door de meeste mensen leuk gevonden en wint, simpel toch?
Ook geen sig dus
pi_68863850
ik snap het topic niet.. "haar alleen"
so how's your evening so far?
  zondag 10 mei 2009 @ 08:03:14 #16
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_68864040
Xfactor is alles wat het publiek van je laat houden en je een ster maakt.
Lisa heeft bijna heel Nederland mee en jij durft te beweren dat zij de Xfactor niet heeft?
Ik vind juist haar nuchterheid haar sieren.
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 10 mei 2009 @ 09:13:52 #17
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68864370
Wat houdt Xfactor eigenlijk in.
Jullie slaan allemaal de plank mis.
Het is eigenlijk heel simpel.
Het is niets anders dan de meest populairste.
Zo oud als de muziek zelf.
De term Xfactor is gewoon zoals alle zaken in
het leven door iemand bedacht.
Je moet gewoon iets een naam geven.
Niet teveel achter de term zoeken.
Het is niets anders dan alleen de Popie Jopie zijn.
Het is niets anders dan de keuze maken tussen de Beatles of de Stones.
Het is niets anders dan partij kiezen voor Ajax of Feyenoord.
Wat maken we onszelf moeilijk.
Degene die de term Xfactor heeft bedacht moeten we gewoon aan de
hoogste boom ophangen.
Mocht 'ie al dood zijn dan wens ik 'em eeuwig verdoemenis in de hel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 mei 2009 @ 09:15:45 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68864383
Ze kan ook waanzinnig pijpen heb ik gehoord. Echt... tennisbal door een tuinslang werk.
  zondag 10 mei 2009 @ 09:46:45 #19
245356 KbenHetZat
Krijg allemaal de klere
pi_68864632
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Ze kan ook waanzinnig pijpen heb ik gehoord. Echt... tennisbal door een tuinslang werk.
Van wie heb je gehoord dat ze goed kan pijpen?
pi_68878824
quote:
Op zondag 10 mei 2009 09:46 schreef KbenHetZat het volgende:

[..]

Van wie heb je gehoord dat ze goed kan pijpen?
lol
looooooooooooooooool lol
  zondag 10 mei 2009 @ 18:23:34 #21
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_68878934
Veel mensen zoeken tijdens de X Factor naar een Idool.
pi_68879047
NEED I SAY MORE?




  zondag 10 mei 2009 @ 18:58:08 #23
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_68879897
quote:
Op zondag 10 mei 2009 04:14 schreef scanman01 het volgende:
Rachel had idd natuurlijk moeten winnen. Zij is het totaalplaatje. Mooie stem en een geweldige uitstraling en show. Lisa heeft de beste stem van allemaal, maar het is geen wedstrijd wie de beste stem heeft. Dat heeft stemmend nederland duidelijk niet helemaal begrepen. Angela zei niet voor niets dat tijdens Halleluja de muur van Lisa voor het eerst een beetje werd neergehaald. Dat zegt toch eigenlijk alles. Natuurlijk had Rachel moeten winnen, maar het werd haar denk ik niet gegund omdat ze al een carriere heeft gehad. Maar Rachel heeft de X FACTOR.... Lisa nog lang niet.
Rachel had natuurlijk niet moeten winnen. Lisa is gewoon (veel) beter. Rachel heeft, net als in mindere mate Lisa overigens, weinig uitstraling. Maar Lisa zingt echt geweldig, in tegenstelling tot Rachel. Als het écht om uitstraling ging had Jamal of een ander moeten winnen. Natuurlijk had Lisa ook moeten winnen, uiteindelijk was zij het beste. Gelukkig heeft ze dan ook gewonnen, het bijna ideale totaalplaatje. Rachel moet nog erg veel leren. Gelukkig zag het Nederlandse publiek dat ook in

[ Bericht 1% gewijzigd door leolinedance op 10-05-2009 19:03:56 ]
pi_68939415
De rest was kwa stem zo slecht, dat ze geen andere keuze hadden.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')