SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Weet je hoe bezitters van porsche aan reserve onderdelen komen van hun porsche?Aaah ik begrijp het, die andere Porsches brengen hem naar de garage. Aaah dat is wel handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Komt een bezitter van een porsche met een kapotte spiegel bij de autosloperij, zegt ie tegen de man van de autosloperij: "Een spiegel voor mijn Porsche", zegt die man, "Okay, Deal!"quote:Op zondag 10 mei 2009 00:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Aaah ik begrijp het, die andere Porsches brengen hem naar de garage. Aaah dat is wel handig!
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Komt een bezitter van een porsche met een kapotte spiegel bij de autosloperij, zegt ie tegen de man van de autosloperij: "Een spiegel voor mijn Porsche", zegt die man, "Okay, Deal!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc, etc, etc.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe kan je de prijs van een Porsche verdubbelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc, etc, etc.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh oh oh de laatste!
Wat is het verschil tussen jehovagetuigen en een PorscheZelfs met bier op zijn je "grappen" niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
Steen ftwquote:
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |