*zaagsel uitspuugt...quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:37 schreef bleiblei het volgende:
Dat ziet er goed uit! Vroeg me al af of de vloer nog een cm of 20 opgehoogd moest gaan worden.
quote:
En als vloer komt er een eiken vloer?
Mutsie!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat stoer Obli.![]()
Ik ben het met manlief eens, met voegen vind ik ook mooier.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Obli daar moet je eens een foto van maken met een meubelstuk erbij. Dan zie je hoe laag het plafond is.
Gewoon doen!quote:
Ga zeker kijken als de aannemer gaat metselen. Maar er moet bij ons meer uit aan muur dan erin (idee! de tuintrap, ga dat proberen).
Oe, weer een baan, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
Obli, het wordt moooooooooooi
Sorry dat ik bijna nooit reageer, sinds ik weer een baan heb, heb ik helemaal nooit meer tijd om te Fokken![]()
Maar ik volg het wel!
Whehehehequote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef Oblivion het volgende:
Zie je nou wel, de stoere chicks komen uit de kast!![]()
*neuried, you are not alone....
Trouwens ik stond vanmiddag te slijpen, bril op, oordempersdingus, stofkap en handschoenen en dacht, wedden dat er straks een buurMAN mij komt vertellen dat ik het fout doe...10 minuten gaan voorbij....
Ik hoor gemoffel achter mij, staat er een auto, man zegt tegen mij: Je doet het fout!
Ik:![]()
Hij: Dat moet je een ander laten doen...
Ik:![]()
![]()
![]()
Hij vond me stoer!
Jah! Jij bent gevaarlijk met powertools jij!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehe
Toen ik m'n vloer aan het zagen was met de cirkelzaag had ik drie bouwvakkers in m'n huis en die hebben er niet eens iets van gezegdMaar dat kan ook liggen aan het feit dat ik die cirkelzaag vast had
Zo voel ik me niet, ben zo stijf als een plank!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Je BENT ook stoer natuurlijk!
Ik werd al stoer gevonden toen ik 1 vierkante meter voegde............
Heb je de film Hostel 2 weleens gezien? Zo nee, doen, daar komt ook een enge cirkelzaag in voorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Whehehehe
Toen ik m'n vloer aan het zagen was met de cirkelzaag had ik drie bouwvakkers in m'n huis en die hebben er niet eens iets van gezegdMaar dat kan ook liggen aan het feit dat ik die cirkelzaag vast had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |