Volgens mij zijn het met name de suikervervangers die een laxerend effect hebben.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:00 schreef keienlegger het volgende:
druivensuiker?
dat spul laxeert toch ook?
Ik bedoelde eigenlijk dat je bloedsuikerwaarde dan tijdelijk kort een enorme boost krijgt. Dat is niet goed voor hart en bloedvaten en weetikveelwatnogmeer.quote:
slecht voor je gebit, te vaak poetsen.quote:
Oh..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je bloedsuikerwaarde dan tijdelijk kort een enorme boost krijgt. Dat is niet goed voor hart en bloedvaten en weetikveelwatnogmeer.
Zou ik ook maar niet meer doen vandaag.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook liggen maar ik durf 'm niet te openen
Tja, wat is er tegenwoordig nog wel goed he?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
slecht voor je gebit, te vaak poetsen.
Nee dat gebeurt niet, maar je krijgt wsl wel heel erg dorst en moet heel vaak naar de wc enzo.. Dit soort dingen moet je niet te vaak doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:06 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Oh..
Kan iemand even 112 bellen als ik opeens niet meer reageer?
Ojee, na al die jaren, ken ik nog steeds de Nederlandse cultuur niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:02 schreef Houdnini het volgende:
Niet? Hmm, dan mis je toch echt een stukje cultuur hoor!
Je kan ze vinden bij de kassa van zo ongeveer iedere supermarkt
Kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:04 schreef Chai het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk dat je bloedsuikerwaarde dan tijdelijk kort een enorme boost krijgt. Dat is niet goed voor hart en bloedvaten en weetikveelwatnogmeer.
Stel je niet aan. Het is gewoon suiker.quote:
Dextro is ook helemaal niet voor hetzelfde bedoelt als cafeïne pillen, dus dat is nogal logisch.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef keienlegger het volgende:
[..]
Als TS verslaafd was geweest aan cafeïne pillen was het een ander verhaal geweest. Die dingen werken tenminste!
Eigenlijk dus een zelfde soort effect als dat ik me nu helemaal lam had gezopen in de kroeg?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:10 schreef AffenStrudel het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als je gezond bent reageert je lichaam ook nog eens met negatieve terugkoppeling, zit je even later dus zo goed als zonder suikers. Dan ben je helemaal gaar
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ojee, na al die jaren, ken ik nog steeds de Nederlandse cultuur niet.
Ja, maar ik weet nog steeds niet wat die dingen zijn. De verpakking geeft geen duidelijke uitleg alleen dat het iets is wat veel energie geeft. FF googlen dan maar.
Edit: ik kon beter de topic doorlezen.
He bah nee zeg, dat knispert zo tussen je tandenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:11 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het is toch nog altijd stukken gezonder dan dezelfde hoeveelheid kristalsuiker te eten.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:13 schreef TheTallDude het volgende:
Een pauper bij mij op school heeft een keer een paar blikjes red bull ge-at(?).
Hij moest daarna helemaal trillen, hij heeft vervolgens een paar rondjes om de school gesprint
Nee, in tegenstelling tot suikers zorgt je lichaam niet automatisch voor een gezonde hoeveelheid alcohol in je bloed. Dat dien je zelf te doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef Houdnini het volgende:
Eigenlijk dus een zelfde soort effect als dat ik me nu helemaal lam had gezopen in de kroeg?
Dat zou best kunnen, maar dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:17 schreef Houdnini het volgende:
Hebben ze geen druivensuiker waar je vandaan komt dan?
Wat een kansloos kut reply.quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef kikoooooo het volgende:
Wat een kansloos kut topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |