Wat had je gedaanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
ben ik weer , terug van mijn 2 weekse ban
Dat doen ze heus niet zomaarquote:Op zondag 10 mei 2009 22:52 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Geen idee ik mocht eveng aana fkoelen ..![]()
kutargument van ze. daarna kloon dus + 1 week
quote:Op zondag 12 april 2009 17:36 schreef Snakey het volgende:
UnderTheWingsOfLove, mag 48 uur "mods op FOK! zijn geen nazi's" op een papiertje schrijven. Misschien dringt het dan door dat we dat soort taal niet accepteren.
quote:Op zondag 26 april 2009 18:29 schreef shmoopy het volgende:
UnderTheWingsOfLove even afkoelen, teveel bagger.
w0000tquote:Paintball op de LAN-macht
Eindelijk is alles rond, we gaan paintballen! Tijdens de LAN zal een deel van terrein, volledig in stijl, ingericht klaar staan. Het zal geschikt zijn om vijf tegen vijf, in team deathmatch, te spelen. Het paintballen kan al vanaf ¤4,- per persoon.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Je bent een baggeraar of je bent het niet, en UnderTheWingsOfLove is absofuckingluut een baggeraar. Het is zelfs zo erg, dat ban op ban op ban niet lijkt te helpen. Nou ja, tig keer gewaarschuwd, het is klaar nu. Niets toevoegende posts, kutkicks, we zijn ze zat. Mail ergens in de zomer maar of je denkt dan wél iets toe te kunnen voegen.
Jezusquote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dat is nog niet alles
[..]
Dit is mijn banlijst:
1x 48 uur
1x weekban
1x maand
1x week
1x week
1x week
1 x 6 maanden
1x 3 maanden
1x week
1x week
1x week
1x 48 uur
1x week
1X week
iets van 1 jaar totaal toch![]()
Er is niks leuks aan en dat baggeren valt wel mee maar ze hebben persoonlijk iets tegen mequote:Op zondag 10 mei 2009 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
JezusWat vind je daar zo leuk aan eigenlijk? Lijkt mij niet iets om trots op te zijn.
Tuurlijk baggeren is best wel eens grappig, maar baggeren óm het baggeren vind ik eerlijk gezegd dieptriest
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Er is niks leuks aan en dat baggeren valt wel mee maar ze hebben persoonlijk iets tegen me
Dat is echt zo
Wat doe je dat je een half jaar wordt geband?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:01 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
dat is nog niet alles
[..]
Dit is mijn banlijst:
1x 48 uur
1x weekban
1x maand
1x week
1x week
1x week
1 x 6 maanden
1x 3 maanden
1x week
1x week
1x week
1x 48 uur
1x week
1X week
iets van 1 jaar totaal toch![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een half jaar wordt geband?
Pff, ik heb niet eens een note!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:05 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Er is niks leuks aan en dat baggeren valt wel mee maar ze hebben persoonlijk iets tegen me
Dat is echt zo
Niksquote:Op zondag 10 mei 2009 23:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat doe je dat je een half jaar wordt geband?
Ik 2quote:
Echt welquote:
Krijg je ook een ban voor, daardoor kreeg UTWOL een week extraquote:Op zondag 10 mei 2009 23:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou zo gaan klonenFOK! is, hoe erg het ook klinkt, toch echt vaste prik geworden
Aan de andere kant: misschien besteed ik dan eens wat meer tijd aan school ofzo
Nee, je krijgt een week extra als je gebanned bent en doorpost onder een kloon.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je ook een ban voor, daardoor kreeg UTWOL een week extra
Dan zou ik wel zorgen dat ik off the grid was hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Krijg je ook een ban voor, daardoor kreeg UTWOL een week extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |