echt niet, raket scene was klaar, daarachter was dat ze die taxidriver gaan pranken (paradox jeweets)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef poqpoq het volgende:
ja ik denk ook even te kijken, komt net die raket scene erop, BAM gelijk reclame![]()
maar wat ze nu gaan doen is wel echt super grappig dus nog ff afwachten
Sommige scenes wat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:35 schreef Dennis101 het volgende:
Dat doen ze ook bij andere films en series, ongelooflijk irritant af toe. Maar jackass is toch wel grappig moet ik zeggen, alleen sommige scènes
oja sorry, gnagna paradox indeedquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:36 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
echt niet, raket scene was klaar, daarachter was dat ze die taxidriver gaan pranken (paradox jeweets)
Schokkend valt wel mee, maar ik vind bier drinken door je anus niet echt grappig, maar gewoon ranzig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:49 schreef Scarface2004 het volgende:
Valt toch wel mee
die DVD's van Steve-O gaan iets verder, maar als ik die nu zou kijken heb ik zoiets van "zo schokkend is het allemaal niet"
Het begin is vetter.quote:
kokhalzenquote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Huilen van het lachen en minstens 3 keer kokhalzen tot het randje, blijft een geweldige film
Perfect met bier en vrienden :y
Kokhalzen? Je bent er niet bij hoor, dus dat kan helemaal niet. Kokhalzen doe je vanwege geuren e.d. heb je geur-TV?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:38 schreef Wheelgunner het volgende:
Huilen van het lachen en minstens 3 keer kokhalzen tot het randje, blijft een geweldige film
Perfect met bier en vrienden :y
Ik moest zeker kokhalzen, bij de paardenzaad scene, en bij het scheetmasker. Sowieso, hoe kom je erbij dat je alleen kunt kokhalzen door geurquote:Op zondag 10 mei 2009 02:24 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Kokhalzen? Je bent er niet bij hoor, dus dat kan helemaal niet. Kokhalzen doe je vanwege geuren e.d. heb je geur-TV?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |