Dat doe ik al, ik ben alleen in de weekenden thuis zoals in de OP staat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ga es heel gauw op jezelf wonen jij.
darkroom gisteravond?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:45 schreef Mdrop het volgende:
Vraag me toch af wat je doet als je een half uur douchen nodig hebt.
En waarom noem je bij jew ouders dan thuis, daarnaast wat moet je ieder weekend bij je ouders?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:45 schreef gabberklaas het volgende:
[..]
Dat doe ik al, ik ben alleen in de weekenden thuis zoals in de OP staat.
rukken, harenwassen, tandenpoetsen, plassen, beetje nadenken, krantje lezen, bijna sterven als je een scheet laat en die lucht nergens heen kan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:45 schreef Mdrop het volgende:
Vraag me toch af wat je doet als je een half uur douchen nodig hebt.
Je vergeet scheren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:48 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
rukken, harenwassen, tandenpoetsen, plassen, beetje nadenken, krantje lezen, bijna sterven als je een scheet laat en die lucht nergens heen kan.
Ik moest hardop lachenquote:
Juist, en het probleem is dat de TS het niet hoeft te betalenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef Hukkie het volgende:
Had een vriendin die dat ook maar onzin vond. Dat beetje water, lekker douchen onder een volle straal, totdat we aan het eind van het jaar een paar honderd euro moesten bijbetalen aan de waterrekening.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:00 schreef Ered het volgende:
[..]
Inderdaad
[ afbeelding ]
This will be fine.
Rond de 10 minuten.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:58 schreef gabberklaas het volgende:
Dus jullie douchen allemaal binnen 5 minuten? Ik moet me echt haasten wil ik dat kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |