Dat jou het verschil tussen topics niet opvalt, is niet mijn probleem. Sorry.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:29 schreef DeeCruise het volgende:
Eens met ts..
-edit-
@ bio: als dat een criterium is voor een topic in KLB dan heb je nog wat werk voor de boeg...
Wat wil jij met je commentaar? Ik zie wel meer topics met een nog lagere discussiewaarde waar je niets over zegt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:29 schreef Biogarde het volgende:
En nu wil je met dit topic? Want de discussiewaarde is net zo hoog als dat van een episode van Bassie & Adriaan als ik eerlijk ben.
Een bashtopic tegen minderheden. Je kunt het open laten, maar het escaleert ongetwijfeld binnen een half uurtje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:29 schreef Biogarde het volgende:
En nu wil je met dit topic? Want de discussiewaarde is net zo hoog als dat van een episode van Bassie & Adriaan als ik eerlijk ben.
Iemand die 'm snapt. Zo lastig is dat niet mensen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:35 schreef TNA het volgende:
[..]
Een bashtopic tegen minderheden. Je kunt het open laten, maar het escaleert ongetwijfeld binnen een half uurtje.
Wat een aardige reactie weer. Ik bedoel simpelweg gewoon dat dit KLB is. Hier KLAAG je. Is het nodig dat er een discussie op moet kunnen volgen?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat jou het verschil tussen topics niet opvalt, is niet mijn probleem. Sorry.
Zei hij dat je een racist bent of was hij beledigd? Die opmerking kan best gevoelig zijn voor anderen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:42 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Terechte klacht.
Als ik iets negatiefs tegen iemand zeg, kan dat. Heb ooit in de klas gezeten met 2 mensen die nogal naar zweet stonken. Ik dus gewoon heel eerlijk tegen persoon 1: Hey, je stinkt naar zweetkan je dr iets aan doen.
Niemand die klaagt.
2e persoon was zwart. (aardige gast voor de rest). Ik zeg exact hetzelfde, en ik ben plotseling een rascist.
Waarom? Mensen die bij het minste of geringste in de verdediging schieten (en al helemaal overtrokken reageren zoals bijv. de genoemde voorbelden in dit topic) heb ik helemaal niks mee. Sociaal onaangepast noem ik dat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Zei hij dat je een racist bent of was hij beledigd? Die opmerking kan best gevoelig zijn voor anderen.
Daarnaast kan het zo zijn dat ie eerder een ervaring heeft gehad dat iemand zegt dat hij stinkt omdat hij zwart is. Iemand verkeerd interpreteren gaat makkelijk.
Natuurlijk is hij degene die fout zat, maar soms moet je verder nadenken waarom hij zich zo voelt.
Ik ben het met je eens hoor. Dat soort mensen zijn veel te gevoelig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Waarom? Mensen die bij het minste of geringste in de verdediging schieten (en al helemaal overtrokken reageren zoals bijv. de genoemde voorbelden in dit topic) heb ik helemaal niks mee. Sociaal onaangepast noem ik dat.
Ik kreeg de letterlijke tekst "vieze racist" in mn frats.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Zei hij dat je een racist bent of was hij beledigd? Die opmerking kan best gevoelig zijn voor anderen.
Daarnaast kan het zo zijn dat ie eerder een ervaring heeft gehad dat iemand zegt dat hij stinkt omdat hij zwart is. Iemand verkeerd interpreteren gaat makkelijk.
Natuurlijk is hij degene die fout zat, maar soms moet je verder nadenken waarom hij zich zo voelt.
Jammer van de laatste zin. Dat kun je nl bij elke reactie gaan plaatsen. Dit is een forum, het is de bedoeling dat je hier je mening geeft..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor. Dat soort mensen zijn veel te gevoelig.
Toch houd ik daar rekening mee hoe zij zich voelen. Zo ben ik nou eenmaal. Dat jij dat neit doet, is dat niet echt mijn probleem.
Dan vind ik gewoon dat ie zich een beetje overdrijft als je werkelijk op zo'n beleefde manier dat zei. Het zou ook aan jouw toon liggen, maar zoiets verkeerds interpreteren met jouw tekst lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik kreeg de letterlijke tekst "vieze racist" in mn frats.
Hoe ik het bracht? "Hey <naam>, ik uh wil niet lullig doen, maar je stinkt nogal naar zweet, en dat is niet relaxed om naast te zittenzou je daar wat aan kunnen doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |