Ze zitten nog steeds lekker boven de curve zie ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:52 schreef Logician het volgende:
Joep gaat naar Innepin, Teuntje is nog "vrij" ..
Ik vind het ook wel zielig ze uit elkaar te halen hoor..
Maar rationeel gezien vind ik het belangrijker dat ze beiden een goed thuis krijgen.
We hebben een winnaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje is verliefd geworden op Teuntje....
Ze is officieel nog aan het "nadenken", niet te hard van stapel lopen hèquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Ik word altijd zo blij als kleine poesjes een huisje vinden
Nadenken als een klein poesje je hart heeft gestolenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:48 schreef innepin het volgende:
Ze is officieel nog aan het "nadenken", niet te hard van stapel lopen hè
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:05 schreef Logician het volgende:
Ja hoor je bent welkom om te komen aaien![]()
Oeh InnepinZe zijn pas v.a 6wk te reserveren dus tijd genoeg om nog even te na te denken
Ze beginnen nu elke keer als ze wakker worden aan het deurtje te hangen en te piepen dat ze er uit willen, kooi is niet leuk meer behalve voor slapen sinds gister
Ghehehe het wordt een dierentuin bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef Logician het volgende:
Ps: Teun en Joep hebben tijdelijk 2 pleegzusjes van 7wk
[ afbeelding ]
1 fret, 2 duiven, 2 kittens.. mwah valt nog mee tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ghehehe het wordt een dierentuin bij jou?
Daar ben ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef innepin het volgende:
Mijn beste vriendinnetje is verliefd geworden op Teuntje....
Doen! Krijg je vast geen spijt vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
Daar ben ikIk ben nog heel hard aan het nadenken maar ze is natuurlijk zo schattig dat alle redenen om het níet te doen zo onzinnig lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |