SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijkbaar is dat erop getatoeëerd omdat het teveel werk kostte om het steeds erop/eraf te halen maar godverdomme wat een gedrocht
Klacht lijkt me duidelijkGa weg
Jawel, dat is het wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:17 schreef Chai het volgende:
Getatoeëerde make-up hoeft echt niet altijd zo lelijk te zijn hoor
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Samcali het volgende:
Deze mevrouw vindt het geen punt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad, de foto in de OP is zwaar overdreven maar er zijn genoeg mensen die er goed mee geholpen worden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:17 schreef Chai het volgende:
Getatoeëerde make-up hoeft echt niet altijd zo lelijk te zijn hoor, maar in dit geval een terechte klacht.
Mensen die er goed mee geholpen moeten worden hebben geeneens recht op levenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Inderdaad, de foto in de OP is zwaar overdreven maar er zijn genoeg mensen die er goed mee geholpen worden.
sjesus.....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
hallo......... mensen die een chemokuur of speciale zware medicijnen gebruiken verliezen soms álquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:47 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mensen die er goed mee geholpen moeten worden hebben geeneens recht op leven
Dan heb ik liever een vrouw die zichzelf accepteert zoals ze is, en zichzelf niet op de domst mogelijk manier laat tatoeëren.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
hallo......... mensen die een chemokuur of speciale zware medicijnen gebruiken verliezen soms ál
hun haar!
da's dan best wel prettig als je zoiets als wenkbrauwen kan laten ''zetten'' zeker voor een vrouw.....
Die moet voor Karwei gaan werken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:24 schreef Samcali het volgende:
[ afbeelding ]
mmmmm wenkbrauwen weet ik eigenlijk niet....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:53 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dan heb ik liever een vrouw die zichzelf accepteert zoals ze is, en zichzelf niet op de domst mogelijk manier laat tatoeëren.
Serieuze vraag though: Kun je dit niet fixen met een haartransplantatie?
Ik bedoelde het ook meer na de chemokuurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
mmmmm wenkbrauwen weet ik eigenlijk niet....
wimper kan je wel laten ''zetten'' ofziets ik weet niet precies hoe dat heet...
maar is volgens mij nogal een dure hobby blijft iets van 4 weken zitten ofzo als je mazzel hebt....
tja en haartransplantatie is natuurlijk niet slim als je bevoorbeeld met een chemokuur bezig bent, dan heb je letterlijk ''wel iets anders aan je hoofd'' zullen we maar zeggen....
maar je hebt bepaalde auto-immuunziekte's waar de patiënt dus gewoon écht géén haargroei heeft dan
is het wel een optie natuurlijk. of bepaalde schildklierafwijkingen hebben ook dit gevolg, dan is er ook geen
hoop meer dat je ooit nog haar krijgt, ook geen wenkbrauwen en ook geen wimpers dus.
Is wel makkelijk praten natuurlijk, ja... dan moet iemand zichzelf maar nemen zoals hij/zij is.....
maar mij lijkt het in ieder geval wel prettig voor de mensen die dit niet kunnen om een keuze te hebben.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
http://revver.com/video/2(...)ks-to-rubee-tuesday/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |