abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:05:42 #1
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68846875
Gek genoeg nog geen topic over de beste Nederlandse speler in de Eredivisie dit seizoen. Ik zat vroeger bij hem in de klas en toen al viel zijn professionaliteit op, nooit te laat, altijd huiswerk af. Dit is tegenstelling tot bijna alle andere (Vitesse) topsporters. Ook op de training bij Vitesse bleef hij nog een half uurtje doorspelen, vrije trappen oefenen, corners.

Toen hij Theo Janssen voor zich moest dulden en zijn ontwikkeling stagneerde door het gebrek aan speelminuten was een verhuur aan Heracles aan de orde, maar toen kwam AZ waar hij voor 4 seizoenen tekende. Over de beoogde concurrentie-strijd met Michael Buskermolen zei hij: "Maar Michael is natuurlijk niet de jongste meer. Bij hem zit de sleet er al een beetje op. Ik durf de concurrentie met hem wel aan. Ik verwacht in ieder geval dat ik met hem bij AZ meer kans zal hebben dan met Theo bij Vitesse."

Nu heeft hij AZ aan de titel geholpen.

Stats:
2002/03 Vitesse 2 0
2003/04 Vitesse 21 0
2004/05 Vitesse 22 4
2005/06 AZ 24 1
2006/07 AZ 18 5
2007/08 AZ 0 0
2008/09 AZ 30 0
Totalen: 117 10

Interlands: 8 (geen goals)

No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:19:56 #2
249449 Paar
Verstrengeld paar
pi_68847270

*Fan meldt.

Schaars > Jansen
Dichter bij de bundel
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:21:44 #3
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_68847327
Volgens mij is het een heel sympathieke jongen die leeft voor zijn sport. Ik denk ook dat hij later een buitengewoon goede trainer gaat worden.

Schaars
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_68847734
Goede speler met een puike techniek en goed inzicht. Enige minpunt vind ik het aantal overtredingen dat hij regelmatig nodig heeft in een wedstrijd, als hij dat verbeterd kan hij de stap naar de absolute top zetten denk ik.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 18:42:47 #5
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68848007
Toch wel een knappe comeback gemaakt. Gewoon een heel seizoen niet gespeeld (2007/2008).
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_68848034
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Blawh het volgende:
Goede speler met een puike techniek en goed inzicht. Enige minpunt vind ik het aantal overtredingen dat hij regelmatig nodig heeft in een wedstrijd, als hij dat verbeterd kan hij de stap naar de absolute top zetten denk ik.
Hoe veel gele kaarten heeft hij eigenlijk gehad?

Is rijp voor een overstap naar een grotere competitie.
pi_68848320
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoe veel gele kaarten heeft hij eigenlijk gehad?

Is rijp voor een overstap naar een grotere competitie.
6, hadden er ook een paar meer kunnen zijn.
pi_68848419
Ander punt is dat hij misschien nog te weinig doelpunten maakt.
Geen idee hoe het met assists zit maar dat zijn natuurlijk niet de belangrijkste dingen in het veld voor Schaars.

Ik ben liefhebber van hem
pi_68848491
Geweldige voetballer en lijkt me buiten 't veld ook 'n zeer geschikte kerel. Ik zou 'm graag naar 'n grotere competitie zien verhuizen, wordt nog 'n behoorlijke topper denk ik.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_68848852
Dat hij nog geen eigen topic had
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:
Ander punt is dat hij misschien nog te weinig doelpunten maakt.
Geen idee hoe het met assists zit maar dat zijn natuurlijk niet de belangrijkste dingen in het veld voor Schaars.

Ik ben liefhebber van hem
Ik ook. Het is een goede spelverdeler. Assists en goals heeft hij niet per se nodig... Schaars bouwt meestal aanvallen op, die twee of drie schijven verder een goal opleveren. En zulke spelers heb je ook nodig..
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_68850657
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldige voetballer en lijkt me buiten 't veld ook 'n zeer geschikte kerel. Ik zou 'm graag naar 'n grotere competitie zien verhuizen, wordt nog 'n behoorlijke topper denk ik.
Denk dat AZ een geschikte club voor hem

In het Nederlands elftal viel hij niet bepaald op. Denk dat de (absolute) top iets te hoog gegrepen is.

Blijft wel een bovengemiddeld goede en slimme voetballer natuurlijk
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68852332
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is het een heel sympathieke jongen die leeft voor zijn sport. Ik denk ook dat hij later een buitengewoon goede trainer gaat worden.

Schaars
Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
pi_68852449
Ik denk dat hij te kort komt voor FC Bayern, Las op Internet dat Bayern hem zou willen kopen?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 20:54:36 #14
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68852471
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
Dan is ie heel erg veranderd, want 4 jaar terug was het nog een heel sympathieke kerel, altijd open voor een praatje. Als dit waar is, zal zijn bekendheid hem veranderd hebben, maar het zou me echt verbazen...
Vamos el TRI!
pi_68852566
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:54 schreef Elvislives het volgende:

[..]

Dan is ie heel erg veranderd, want 4 jaar terug was het nog een heel sympathieke kerel, altijd open voor een praatje. Als dit waar is, zal zijn bekendheid hem veranderd hebben, maar het zou me echt verbazen...
Vreemd. Een jaar of 3 geleden nog bijna een matpartij met hem gehad omdat hij mister big star uit moest hangen tijdens de carnaval.
pi_68852605
quote:

[..]

Jij bent ook niet 1 van de makkelijkste he.

Nou ja, op het forum dan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68852670
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jij bent ook niet 1 van de makkelijkste he.

Nou ja, op het forum dan
Als je iemand op de WC bij de wasbak aan de kant duwt en zegt: "weet je wel wie ik ben?" dan ben je voor mij een grote loser.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 21:06:16 #18
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_68852959
Klinkt niet als de Schaars die ik kende. Maar goed, het maakt hem er niet een mindere voetballer om.
Vamos el TRI!
pi_68853319
Goede voetballer maar in de absolute top weet ik het zo niet.
pi_68853531
Wat maakt mij het uit of hij anderen wegduwt bij een pisbak, zijn huiswerk altijd af had of het met vingerplanten doet

Prachtspeler. Slim, overzicht, handelingssnelheid en doorzettertje. Heb me vorig seizoen echt zitten verbijten dat hij niet kon spelen. Blijft zich ook ontwikkelen. Hopelijk voor AZ blijft ie nog een jaartje en anders gaat ie elders echt wel groeien ook. Mag in het Nederlands elftal zeker meer kans krijgen zich te etaleren want ik denk dat hij dat verdient en waar zal maken
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_68853665
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als je iemand op de WC bij de wasbak aan de kant duwt en zegt: "weet je wel wie ik ben?" dan ben je voor mij een grote loser.
Jij bent gewoon een minkukel.
pi_68854187
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:26 schreef DeVinger het volgende:

[..]

Jij bent gewoon een minkukel.
Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.

Maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen he?
btw was ik het niet die hij weg duwde op de WC hoor. Dat was een vriend van me. Als antwoord op de vraag van Stijn gaf hij: "Nee ik weet niet wie bent"
pi_68854307
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.

btw was ik het niet die hij weg duwde op de WC hoor. Dat was een vriend van me. Als antwoord op de vraag van Stijn gaf hij: "Nee ik weet niet wie bent"
Ok, ik moet mijn meerdere erkennen. Misschien zei hij het wel omdat jouw maat ter plekke een weddenschap afsloot met als inzet 'een avondje met mijn vriendin' dat Stijn Schaars een voetballer van Telstar was, en was Schaars zo aardig om hem er op te wijzen dat hij een hele bekende voetballer is.
pi_68854412
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat jammer, komt zo goed over op tv
pi_68854511
quote:
Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
Mooi, kan-ie naar Ajax komen, want ik vind het een uitstekende speler
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')