Hoe veel gele kaarten heeft hij eigenlijk gehad?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:34 schreef Blawh het volgende:
Goede speler met een puike techniek en goed inzicht. Enige minpunt vind ik het aantal overtredingen dat hij regelmatig nodig heeft in een wedstrijd, als hij dat verbeterd kan hij de stap naar de absolute top zetten denk ik.
6, hadden er ook een paar meer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoe veel gele kaarten heeft hij eigenlijk gehad?
Is rijp voor een overstap naar een grotere competitie.
Ik ook. Het is een goede spelverdeler. Assists en goals heeft hij niet per se nodig... Schaars bouwt meestal aanvallen op, die twee of drie schijven verder een goal opleveren. En zulke spelers heb je ook nodig..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:57 schreef sjimz het volgende:
Ander punt is dat hij misschien nog te weinig doelpunten maakt.
Geen idee hoe het met assists zit maar dat zijn natuurlijk niet de belangrijkste dingen in het veld voor Schaars.
Ik ben liefhebber van hem
Denk dat AZ een geschikte club voor hemquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Geweldige voetballer en lijkt me buiten 't veld ook 'n zeer geschikte kerel. Ik zou 'm graag naar 'n grotere competitie zien verhuizen, wordt nog 'n behoorlijke topper denk ik.
Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is het een heel sympathieke jongen die leeft voor zijn sport. Ik denk ook dat hij later een buitengewoon goede trainer gaat worden.
Schaars
Dan is ie heel erg veranderd, want 4 jaar terug was het nog een heel sympathieke kerel, altijd open voor een praatje. Als dit waar is, zal zijn bekendheid hem veranderd hebben, maar het zou me echt verbazen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
Vreemd. Een jaar of 3 geleden nog bijna een matpartij met hem gehad omdat hij mister big star uit moest hangen tijdens de carnaval.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dan is ie heel erg veranderd, want 4 jaar terug was het nog een heel sympathieke kerel, altijd open voor een praatje. Als dit waar is, zal zijn bekendheid hem veranderd hebben, maar het zou me echt verbazen...
Jij bent ook niet 1 van de makkelijkste he.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik ken hem persoonlijk. Hij kan best goed voetballen, maar noem hem niet sympathiek want dat is hij echt niet. Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
Als je iemand op de WC bij de wasbak aan de kant duwt en zegt: "weet je wel wie ik ben?" dan ben je voor mij een grote loser.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent ook niet 1 van de makkelijkste he.![]()
Nou ja, op het forum dan
Jij bent gewoon een minkukel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als je iemand op de WC bij de wasbak aan de kant duwt en zegt: "weet je wel wie ik ben?" dan ben je voor mij een grote loser.
Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.quote:
Ok, ik moet mijn meerdere erkennen. Misschien zei hij het wel omdat jouw maat ter plekke een weddenschap afsloot met als inzet 'een avondje met mijn vriendin' dat Stijn Schaars een voetballer van Telstar was, en was Schaars zo aardig om hem er op te wijzen dat hij een hele bekende voetballer is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.
Maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen he?
btw was ik het niet die hij weg duwde op de WC hoor. Dat was een vriend van me. Als antwoord op de vraag van Stijn gaf hij: "Nee ik weet niet wie bent"
Wat jammer, komt zo goed over op tvquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gast, ik kan Stijn beter beoordelen dan dat jij een oordeel over mij kunt geven. Ik woon 2 km van zijn ouderlijk huis vandaan en ken zijn karakter een beetje. In het dorp Gendt waar hij vandaan komt staat hou nou ook niet echt bekend als een spontane en toffe gozer. Men vind hem daar arrogant.
Maar jij kan daar natuurlijk beter over oordelen he?
btw was ik het niet die hij weg duwde op de WC hoor. Dat was een vriend van me. Als antwoord op de vraag van Stijn gaf hij: "Nee ik weet niet wie bent"
Mooi, kan-ie naar Ajax komen, want ik vind het een uitstekende spelerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is een arrogante klootzak in het dagelijks leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |