SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt mijn vader ook altijd, dat hij nooit de luxe had die ik nu heb..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:28 schreef Glasrasp het volgende:
Jonge als je eens weet wat wij vroeger moest doen voor een dubbeltje, had je dit topic nooit geopend.
Hey da's ook nog wel mooi om die mensen mee te pwnen ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:31 schreef BoerBert het volgende:
Terechte klacht. Tijden veranderen, dus die ervaringen zijn ook niet altijd evenveel waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
Jij ookquote:
Ja idd. Ik trek het dan ook meteen in twijfel die 'levenservaring' als je zomaar zulke uitspraken doet. Eigenlijk mag ik ook geen uitspraken doen over levenservaring (bij gebrek daar aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Het is naar mijn idee een teken van onvolwassenheid als je je zelf steeds af loopt te meten aan levenservaring en ' profoundness' .
' Ik ben zoowveel vowassener dan die oppervlakkige dombo's in mijn klas weeetje ' Want ik heb al vet veel meegemaakt.
Chicks van 17 die een veel oudere gozer nemen omdat dat goed matcht omdat ze allebei zo volwassen zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Sapstengel het volgende:
Het zijn altijd van die chickies van 17, die dan iets hebben met een gast van 25 want ze hebben zoveel levenservaring.
Dat zijn van die ouwe lui met een paardenstaart die niks anders in het leven hebben bereikt dan 40 worden. En dat is dus het enige waar ze stoer over doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef Ritmo het volgende:
Terechte klacht. Veertigers die alles denken te weten.
De Ghettoman.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:40 schreef mirved het volgende:
Ik had ook zo'n Marokkaan in de klas. Hij was altijd aan het flippen op andere mensen "WAT HEB JIJ MEEGEMAAKT IN JE LEFUH"
QFTquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:29 schreef fathank het volgende:
Levenservaring is overgewaardeerd.
Meisjes van 16 zijn beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |