Waar zie je staan dat het om dure spullen gaat?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:23 schreef Uro het volgende:
Iets met dure spullen zijn altijd de moeite waard om persoonlijk op te halen.
Nergens. Maar ik drop die zin hier gewoon even omdat ik het leuk vind.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Waar zie je staan dat het om dure spullen gaat?
Het blijft oplichting. Ik zou in ieder geval aangifte doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:26 schreef Moonfishy het volgende:
Het was maar 50 euro, maar ik, als arme student vraag me dan natuurlijk wel af of dat dan terug te vorderen is...
Ik denk niet dat Fok daar actief aan mee wil werkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:23 schreef easyphp het volgende:
Zou in ieder geval Marktplaats inlichten zodat er geen andere slachtoffers vallen. Ook zou ik alle info over hem die je hebt hier posten kunnen wij hem online kapot maken.
Als jij het zelf heb overgeboekt niet, als je hem gemachtigd heb het eraf te halen (wat zeer onwaarschijnlijk is) wel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:26 schreef Moonfishy het volgende:
Het was maar 50 euro, maar ik, als arme student vraag me dan natuurlijk wel af of dat dan terug te vorderen is...
Fok niet, de fokkers welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fok daar actief aan mee wil werken
Och, als hij nou een link geeft, naar de betreffende ad op marktplaats.....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Fok daar actief aan mee wil werken
Eerst verzoeken idd, daarna langs de bank, al denk ik niet dat je dat adres krijgt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:32 schreef Moonfishy het volgende:
Ik wacht het nog een weekje af en daarna ga ik bij de bank informeren naar het adres (wat schijnt te kunnen)
of kan ik beter eerst vriendelijk verzoeken mijn 50 euro terug te sturen? (is overgemaakt met internetbankieren van ing)
Gewoon doen, en anders, link marktplaats verkoper eens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:38 schreef Moonfishy het volgende:
Of al die zeven nummers bellen. Als er eentje opneemt met zijn voornaam, is het wel bingo!
Alleen dat ga je niet weten, want hij heeft (als hij echt oplichter is) echt niet zn echte naam gegevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:38 schreef Moonfishy het volgende:
Of al die zeven nummers bellen. Als er eentje opneemt met zijn voornaam, is het wel bingo!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:32 schreef Moonfishy het volgende:
Ik wacht het nog een weekje af en daarna ga ik bij de bank informeren naar het adres (wat NIET schijnt te kunnen)
als je dat 12 keer per dag doet heb je zo 600 euro per dagquote:Op maandag 11 mei 2009 00:36 schreef Frasier het volgende:
Iemand oplichten voor wel 50 hele euro'sHoe zielig
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |