Serieus? En die 2e foto dan?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:18 schreef T3rr0r het volgende:
Dit vind ik niet kunnen hoor. Het gezicht van die vrouw is eraf geknald door haar man met een shotgun. Ik vind niet dat je daar grapjes over moet maken, makker!
Die indiaan ziet er wel lekker uit!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:18 schreef liesjeleerdelotjepijpen het volgende:
Hoe oud was deze indiaan dan? die er overigens niet echt lekker uit ziet.
Ja ik weet niet of ze ken pijpen maar ze ken vast wel iets lekkers doen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:24 schreef right_turn het volgende:
[..]
Die indiaan ziet er wel lekker uit!
'ze'? ik zie onderin 2 verschillende personen... dus wie is het nou?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:15 schreef right_turn het volgende:
Dus ik reageer op dit exotisch typje,
[ afbeelding ]
en na een tijdje via msn gesproken te hebben, besloten we eens een kopje koffie te gaan drinken en bleek ze een oude foto te hebben gepost!
[ afbeelding ]
Klacht: innerlijke schoonheid!
Dat is dus dezelfde persoon....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
'ze'? ik zie onderin 2 verschillende personen... dus wie is het nou?
Ik heb zo'n idee dat dat wel dezelfde personen zijn hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Bij de een is haar face eraf geschoten met een shotgun en bij de ander is plastische chirurgie toegepast heeft ze haar face gepoederd en haar haar geverft, en een coltrui om dat gat in haar keel te verbergen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |