Dankje, maar alle symptonen wijzen er wel opquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:49 schreef Chocolate het volgende:
pfeiffer is wel naarhopen dat je het toch niet hebt. Sterkte.
Terminale Pfeiffer?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef Lastpost het volgende:
kwamen ze bij mij helaas pas achter toen het einde naderde.
Bereid je maar voor op een half jaartje plezier en jolijt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:44 schreef FL_Freak het volgende:
Nou ik heb misschien pfeiffer en voel me dagenlang al klote, ik moet dadelijk ook al een leesbril gaan dragen voor me ogen voor dichtbij
In his defence: z'n ogen doen het niet goed, hij kon het niet nalezenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef sinadO het volgende:
En als laatste: HET IS MIJN OGEN, NIET ME OGEN!
Dat beeld is zo achterhaald. Schermen van tegenwoordig zijn niet zo slecht voor je ogen hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef Lastpost het volgende:
Lang leve de computer en de TV, gek dat die kids allemaal last van hun ogen krijgen en een leesbril nodig hebben.
Maar leg is uit aan je drop maat wat pijper is.quote:
das klote man. Van al dat geschud wordt je zekers moe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:44 schreef FL_Freak het volgende:
Nou ik heb misschien pfeiffer en voel me dagenlang al klote, ik moet dadelijk ook al een leesbril gaan dragen voor me ogen voor dichtbij
Kijk even naar post boven die van jouquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:39 schreef wise het volgende:
[..]
das klote man. Van al dat geschud wordt je zekers moe.
Mohammed ali heeft dat ook
ah kijk, goed nieuwsquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kijk even naar post boven die van jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |