Daar is een paar weken terug kanker geconstateerd.quote:
Sterkte man.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar is een paar weken terug kanker geconstateerd.
Klote man, sterkte ermee.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op maandag 11 mei 2009 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Postte hem vorige week al, topplaat.quote:
Hehe, lekker dan. Ik kan me ook nergens toe zetten. Ondanks dat ik vandaag toch echt nog wel wat dingen te doen hebquote:Op maandag 11 mei 2009 12:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Zo, lekker ff uitbrakken. Was weinig werk maar ik voelde me behhoorlijk beroerd, dus was wel blij dat ik eerder naar huis kon.
Heb ik ook wel eens, wat doe je voor werk?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:26 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, lekker dan. Ik kan me ook nergens toe zetten. Ondanks dat ik vandaag toch echt nog wel wat dingen te doen heb
Hehe, je mag met Afellay en Bansheeboy kastelen gaan bezoeken..quote:Op maandag 11 mei 2009 12:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn culturele week is echt een ramp, samen met voornamelijk T3 leerlingen, een paar van Havo op pad en dan nog met 2 klasgenoten waarvan er één niet komt en de ander wel die Marokkanen kent.
Allemaal van die kansarme Marokkanen.
Die schat ik hoger in dan deze tokkies. En we gaan niks speciaals doen, dit is het thuisblijfprogramma.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:46 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, je mag met Afellay en Bansheeboy kastelen gaan bezoeken..
quote:Op maandag 11 mei 2009 12:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die schat ik hoger in dan deze tokkies. En we gaan niks speciaals doen, dit is het thuisblijfprogramma.An Inconvenient Truth kijken en een ethische discussie enzo
![]()
Berlijn/Parijsquote:
discussie's kunnen weleens leuk zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 12:58 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo een nutteloos lange pauze gehad (12-half2) nu weer naar school voor de opzet van groepjes en een begin van de ethische discussie!!1!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |