En Zjef woonde dan weer bij ons in de straat.quote:
Ik heb bij zijn broer in de klas gezeten , Looy.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:33 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En Zjef woonde dan weer bij ons in de straat.
Het is een nacht die je alleen in fillums ziet.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:23 schreef sig000 het volgende:
Dat moet haast wel een bijzondere nacht zijn geweest.
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een nacht die je normaal alleen in fillums ziet.
De nachten in de kantine op die camping zijn geweldig.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is een nacht die je alleen in fillums ziet.
Mag je roken in de anarchistische kantine van die anarchistische camping?quote:Op zondag 19 juli 2009 02:38 schreef sig000 het volgende:
De nachten in de kantine op die camping zijn geweldig.
Uiteraard, van die grote neem ik meestal.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mag je roken in de anarchistische kantine van die anarchistische camping?
quote:
Nee!quote:Guus Meeuwis-fan![]()
Nee! Een Tukker. Ierse!quote:Ook een Brabo, hè?
Mariahoutquote:
Whehehe. Kan 'm niet beluisteren, ik heb geen geluid. Maar van 'De Rits' heb ik destijds de single gekochtquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is onze Guus daar geboren.
Ja, hij doet weer braderieën.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Die maat van jou heeft z'n royalties er toch allang en breed doorheen gejaagd?
Nee hoor. Maar 'getogen in Tilburg' komt daar natuurlijk wel in de buurtquote:Op zondag 19 juli 2009 02:53 schreef ElizabethR het volgende:
![]()
Ik dacht dat je MIJ beschuldigde van Braboschap!
Slaap lekkerquote:O ja, weltrusten overigens!
Hij had natuurlijk een carrière à la Rubberen Robbie kunnen hebben.quote:
Ik zit 'm al een tijd te pushen om Pieter opnieuw op te nemen. De orginele opname issie kwijt.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk een carrière à la Rubberen Robbie kunnen hebben.
Hij moet effe een goede satire op Pokerface maken.quote:Op zondag 19 juli 2009 02:58 schreef sig000 het volgende:
Ik zit 'm al een tijd te pushen om Pieter opnieuw op te nemen. De orginele opname issie kwijt.
Ik geef 't door.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij moet effe een goede satire op Pokerface maken.
Je ken zijn msn van me krijgen.quote:Op zondag 19 juli 2009 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goed zo. Zorg je wel voor mijn commissie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |