quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo'n camping waar je niet noodzakelijkerwijs je kleren hoeft aan te houden. (Ook met wiet, reggae en paarden.) Ik kan ernaast zitten![]()
Lekker slapenquote:Maar ik ging pitten
Je zit aardig in de buurt.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo'n camping waar je niet noodzakelijkerwijs je kleren hoeft aan te houden. (Ook met wiet, reggae en paarden.) Ik kan ernaast zitten
In the hills or on the beach?quote:
Cool.quote:
Zaltbommel.quote:
quote:
Weet ik nog niksquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik woon meer in het midden.http://nl.wikipedia.org/wiki/Geografisch_middelpunt_van_Nederland
Daar heb ik mijn eerste tongzoen gegeven met Ans op jeugdkamp in Lunteren.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Sinds de polders ligt het middelpunt sowieso boven de Rijn. Lunteren volgens mij.
Geboren ben ik in Tilburg.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn eerste tongzoen gegeven met Ans op jeugdkamp in Lunteren.
Verder wil je daar echt niet geboren worden.
Da's al een bietje leuker.quote:
Godallemachtig!! Daar ben ik gelukkig nog net niet geboren, maar helaas wel voor een groot gedeelte getogen. Wat een Kaa Uu Tee stad. Ben er dan ook al weer een tijdje weg.quote:
Nee in Ierland is veel te belevenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godallemachtig!! Daar ben ik gelukkig nog net niet geboren, maar helaas wel voor een groot gedeelte getogen. Wat een Kaa Uu Tee stad. Ben er dan ook al weer een tijdje weg.
Straks blijkt nog dat ik jou kenquote:
Kom uit Broekhoven, en daarna het Zaaand , Piusstraat en tegenover Willem II stadion en kazerne.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Godallemachtig!! Daar ben ik gelukkig nog net niet geboren, maar helaas wel voor een groot gedeelte getogen. Wat een Kaa Uu Tee stad. Ben er dan ook al weer een tijdje weg.
Leuke stadquote:
Nee, inderdaad. Daar is niets te doen. Wie wil daar nou wonen!quote:
Ben net wat ouder denk ik en was op mijn 25e weg daar. Koffieshop Ochtendgloren zegt je dat wat?quote:
Noord, Goirlequote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kom uit Broekhoven, en daarna het Zaaand , Piusstraat en tegenover Willem II stadion en kazerne.
Eh, nee. Ochtendgloren does not ring a bell.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben net wat ouder denk ik en was op mijn 25e weg daar. Koffieshop Ochtendgloren zegt je dat wat?
LaCaban kwam ik regelmatig.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Eh, nee. Ochtendgloren does not ring a bell.
Maar LaCaban wel.
En over die leeftijd, ik weet het niet hoor, ik ben ook al een ouwe doos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |