quote:
Op woensdag 8 juli 2009 01:22 schreef sig000 het volgende: Je begint op deze manier natuurlijk wel bij de legendarische Fokfiguren te behoren, begrijp je de impact daarvan wel voldoende?
Dat zal toch wel meevallen?

Zitten daar vreemde consequenties aan vast als dat zou gebeuren dan?
Het probleem met die pubers is gewoon dat ze zich echt niet gedragen zoals normale mensen, die ik dagelijks tegenkom, ook jonge mensen zijn normaal, maar hier zijn het bijna allemaal randdebielen.

Verder vind ik het ook een wonderlijk iets dat ze diep in mijn postgeschiedenis gaan graven, en tegelijkertijd maar volhouden dat ze internet allemaal zo onbelangrijk vinden, en dat ze normaal sociaal gedrag vertonen....
Ik probeer die mensen gewoon te begrijpen, maar het lukt me niet met de beste wil van de wereld.
Ook het idee dat ik geen sociaal leven zou hebben vind ik apart, mijn postgemiddelde is erg laag voor FOK!begrippen, en ik heb ook gewoon mijn vrienden en kennissen, en ook af en toe een relatie, wat vaak merkbaar is geweest op de momenten dat ik hier een aantal maanden weg was.
En ik word verder niet geband, heb geen dreigmailtjes of weet ik veel, zit niet op hyves, gebruik zelden tot nooit msn, en mijn taalgebruik is ook niet extreem heftig ofzo, ook val ik niemand persoonlijk lastig of zoiets engs, waarom dan die extreme irritatie richting mijn persoon van sommige users?
Maar je hebt wel gelijk, ik moet er maar mee kappen, want het is niet opbouwend verder, en schrijfstijl misleidt vaak, waardoor je vreemder lijkt dan je bent, omdat je het persoon erachter niet kent.