Ja, das idd jammerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk t niet, anders hadden er al wel filmpjes op de site gestaan toch?
Poll was positief... we're in control right?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even 'n paar emmers koud water klaarzetten ?
Ik kan Bart ff bellen, maar ik denk dat hij slaapt, want ik hoorde niet zijn stem in de regie...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Poll was positief... we're in control right?
+1quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:36 schreef Espabilado het volgende:
Hoe episch was het geweest als ie een dikke drol op die doodskist geproduceerd had
Waar zit je nu, omdat je "we're in control right" schrijft ?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Poll was positief... we're in control right?
Er is wel een site met highlights trouwens. Iemand die alles opneemt en de leukste momenten online zet.quote:
thuis, waar anders?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waar zit je nu, omdat je "we're in control right" schrijft ?
Volgens mij zag ie net op tijd de cameraquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:36 schreef Espabilado het volgende:
Hoe episch was het geweest als ie een dikke drol op die doodskist geproduceerd had
of het drolletje kwam er niet uit omdat er geen gat onder z'n reet zatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie net op tijd de camera
Nou, iemand zei: "Jeroen zender checken" en toen ging hij heel hard nadenken en kwam hij kennelijk tot de conclusie dat in je blote reet op een doodskist zitten niet echt de bedoeling was.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij zag ie net op tijd de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |