ik ben vaak boogschutterquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik blijf maar combinaties van combat en magic maken, maar blijf ontevreden... ik mis vaker dan ik raak sla en spells failen vaker dan dat ik ze kan casten
Om nou wéér puur combat of stealth te gaan heb ik geen zin in, en als magiër ben ik waardeloos
Deze voor Morrowind en een ander voor Oblivionquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef Luchtkoker het volgende:
Is er eigenlijk een centraal Elder Scrolls topic?
Niks jonguh! Deze games zijn heilig dus raak ik die van anderen niet aan!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef RickoKun het volgende:
wtf drizzt loopt ons te verneuken! Waar heb je unser spellekes gelaten mehn?!
NU WEET IK HET WEER IK HEB MIJN OBLIVIONDVD AAN JOU GELEEND! GEEF TERUG VIEZE ALTO OF IK ROEP DE POLITIE!11!1!!!!11!1quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks jonguh! Deze games zijn heilig dus raak ik die van anderen niet aan!
Da's heulegaar niet waar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
NU WEET IK HET WEER IK HEB MIJN OBLIVIONDVD AAN JOU GELEEND! GEEF TERUG VIEZE ALTO OF IK ROEP DE POLITIE!11!1!!!!11!1
Dus je kunt niks als je die mods installeert?quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:10 schreef Caret het volgende:
Wat jij noemt is Morrowblivion denk ik , dat converteert het Vvardenfell landschap en gebouwen enzo toe aan de Oblivion engine dus dan kan je eigenlijk Vvardenfell verkennen in Oblivion, maar zonder quests en zo.
Dit is gewoon een overdosis graphics mods voor Morrowind.
Loop ik met 15 FPS in Balmora, het is net of ik weer op m'n ouwe PC zit...
Jawel, Balmora is bij mij het ergst omdat het veel NPCs heeft rondlopen en er veel lichten zijn maar verder loop ik gewoon op een redelijk stabiele framerate van 30 buiten. Het ligt maar net aan hoe goed je computer is en hoe ver je wilt gaan daarmee. Je kan de Morrowind Graphics Extender ook zo instellen dat je vanaf hoog boven Sadrith Mora helemaal naar Solstheim kan kijken, dan is het echt niet speelbaar.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus je kunt niks als je die mods installeert?
maar ik zal het wel verkeerd lezenquote:Wat jij noemt is Morrowblivion denk ik , dat converteert het Vvardenfell landschap en gebouwen enzo toe aan de Oblivion engine dus dan kan je eigenlijk Vvardenfell verkennen in Oblivion, maar zonder quests en zo.
Misschien zeg ik het verkeerd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doelde op
[..]
maar ik zal het wel verkeerd lezenHier lees ik dat je Vvardenfell aan Oblivion toevoegd om er rond te lopen...
Daar hoor je zo weinig van. Die website zelf wordt heel weinig geüpdate, idem voor dat blog. Ik dacht dat ze er de brui aan hadden gegeven.quote:Op zondag 3 oktober 2010 14:39 schreef Caret het volgende:
In ander nieuws, het Tamriel Rebuilt project heeft een nieuwe video uit van Map 4 waar ze mee bezig zijn onder andere::
Als we geluk hebben komt het nieuwe map 3 en de geupdate Map 2 met quests uit rond het einde van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |