Lol, die naam doet me denken aan een fantasyreeks die ik heb gelezen...quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, toch maar een nieuw char gemaakt: Chevalric de Redguard Paladin
Major: block, long blade, heavy armor, restoration, blunt weapon
Minor: atheltics, speechcraft, mercantile, alchemy, armorer
Sign: The Lady
Ja daar komt ie ook vandaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lol, die naam doet me denken aan een fantasyreeks die ik heb gelezen...
QFTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde dat ik mijn herinneringen kon wissen van dit spel, en dan het vervolgens weer gaan spelen
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde dat ik mijn herinneringen kon wissen van dit spel, en dan het vervolgens weer gaan spelen
Mja, dat kompas EN die world travel optie waren failquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:Toch hopen dat ze met de nieuwe elder scrolls wel wat meer hardcore gaan. Ik vind het heel suf dat je overal wijzertjes voor hebt enzo
Maarja, bethesda zit nu eerst te klooien met een nieuwe Fallout
Ja kut is dat. Het is jaaaren geleden, maar ik weet nog precies op welk eilandje die pratende mudcrab zit of hoe ik zo snel mogelijk Goldbrand kan krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja, ik roep volgens mij al een jaar dat ik Morrowind weer wil gaan spelenHet probleem blijft echter dat ik nog precies weet waar ik voor welke quest moet zijn
Jezus zeg, eerst FO4 en dan pas TES? dat zou echt stom zijn, vind de TES serie beter dan FOquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:Toch hopen dat ze met de nieuwe elder scrolls wel wat meer hardcore gaan. Ik vind het heel suf dat je overal wijzertjes voor hebt enzo
Maarja, bethesda zit nu eerst te klooien met een nieuwe Fallout
Die pratende mubcrab ken ik niet, ben daar nooit geweest. Ik ga altijd naar de Creeperquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Het is jaaaren geleden, maar ik weet nog precies op welk eilandje die pratende mudcrab zit of hoe ik zo snel mogelijk Goldbrand kan krijgen![]()
Ik zit wel een beetje te stoeien met graphics extenders enzo, om de boel zoveel mogelijk naar huidige maatstaven op te krikken, maar echt spelen doe ik (nog) niet.
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jezus zeg, eerst FO4 en dan pas TES? dat zou echt stom zijn, vind de TES serie beter dan FO
De Mudcrab heeft 10.000 gold!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die pratende mubcrab ken ik niet, ben daar nooit geweest. Ik ga altijd naar de Creeper
Goldbrand
Nouja, het lijkt me ook wel mooi als je dingen als compass en fast travel gewoon standaard in het spel uit kan zetten, dan maak je beide partijen blijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).
Ik heb ook liever een nieuwe elder scrolls, maar dan een mengelmoesje van oblivion en morrowind.
New Vegas wordt ontwikkeld door Obsidian, Bethesda is slechts de uitgever.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).
En meer bewegingsvrijheid! ( ook gewoon kunnen vliegen -> levitation spells )quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me ook wel mooi als je dingen als compass en fast travel gewoon standaard in het spel uit kan zetten, dan maak je beide partijen blij
Ik hoop eerlijk gezegd dat je in tes V meerdere provincies kunt bezoeken, en dat de steden niet zo groots en dood aanvoelen.
bron:quote:In een interview met GamesIndustry.biz heeft Paul Oughton, publishing executive voor Bethesda, aangegeven dat het nieuwe deel in de razendpopulaire The Elder Scrolls-serie gepland staat voor 2010.
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geļnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
Vliegen zou ook wel vet zijn ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En meer bewegingsvrijheid! ( ook gewoon kunnen vliegen -> levitation spells )
En įls je dat zou kunnen uitschakelen, vind ik dat je dat alleen maar in het begin mag bepalen.
Publiciteit in 2008:
[..]
bron:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-V-gepland-voor-2010
Nou ja, er zijn nog andere provincies zoals Akavir waar het spel nog nooit iets van heeft laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, maar wat zou het verhaal na Oblivion moeten zijn? Je bent nl. al naar de wereld van de evil dudes geweest en hebt Mehrunes Dagon gedood (zo heet ie toch?).
Je kunt best wel eens gelijk krijgen met je Akavirquote:According to rumors in Oblivion, the Nerevarine went on an expedition to Akavir, but has not been heard from since.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |