quote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Vond het allemaal te eenzaam in de zin van er zijn geen andere spelers.
EVEquote:Op zondag 27 december 2009 22:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eentje is WoW, wat is de andere?
Ik vind het iets als appels met peren vergelijken, maar ik kan je wel begrijpen hoor.quote:Op zondag 27 december 2009 23:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ga me nou niet vertellen dat je je dat totaal niet kan voorstellen.
? wat is dat ?quote:Op zondag 27 december 2009 23:48 schreef TestAardappel het volgende:
7 alweer, ik kan niet wachten tot ik hem ga h͙̪̺̦̔̀̓̏̽ä̮̩̟̉̉ͯl͖ͧ̒̅ͥ̇̂ͅe̠̠̱̫̱̲̖̎͆̉͊̑ͅṋ̲̓ͭ͂̍͒͒ͮ
Ik speel met alle officiele plugins, en 2 zelfgemaakte.quote:Op zondag 27 december 2009 23:30 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik heb best wel wat goeie herinneringen aan Morrowind!
Speelde het vroeger altijd bij Arucard, en dan gingen we naar Balmora, willekeurige mensen vermoorden
Heb het echter nog nooit uitgespeeld, vind het om eerlijk te zijn best moeilijk![]()
Zit er aan te denken om het toch uit te spelen, vond Oblivion echt geweldig, maar dan wel met mods.
Wat zijn nou echt must-have mods voor morrowind?
http://www.mortalonline.com/ ik denk dat deze vrij dicht in de buurt zal komenquote:Op zondag 27 december 2009 23:51 schreef RickoKun het volgende:
Echter denk ik dat we daar nog ver vanaf zitten, servers kunnen zelfs de graphics van Morrowind op dit moment niet aan, laat staan de 500 verschillende spelers met elk hun eigen acties.
juist beter dat het traag en langdradig is ipv zo snel uitgekauwdquote:Op maandag 28 december 2009 15:09 schreef AffenStrudel het volgende:
Allejezus, dat mensen dit nog spelen![]()
Aan de ene kant snap ik het wel, want ik vond er niet mooiers aan dan door een of andere kerel "south-southwest" gestuurd te worden om een kerel in een hut te vinden, om vervolgens verdwaald te raken en te worden neergeknuppeld door een deadra.
De main quest vond ik echter veel te traag en langdradig. Toen ik die test had ondergaan bij arbunebsi camp (of iets dergelijks), trok ik het niet echt meer. Ik ben toen terug naar balmora gegaan, en toen ben ik tribunal gaan spelen. Tribunal was trouwens echt geweldig.
Bloodmoon met dat hele dorp opbouwen , en dan die bezopen ouwe mannetjes helpen weer op het goede pad te komen. Ook de mead hall quest en dat beest in het meer waren tof.
Ik kende een aantal jaren terug een jongen waarmee ik eens 2 uur lang had gepraat over morrowind. Later vertelde hij me dat de teller op zon 550 uur gameplay stond. Dat gaat me toch echt te ver
.
mja, das waar. Maar de aanloop er naar toequote:Op maandag 28 december 2009 16:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ok, ik vind het eindgevecht tegen Dagoth Ur ook om te janken, maar door de hele feel van Morrowind boeit/boeide me dat niet
Ik ookquote:Op maandag 28 december 2009 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb de MQ eerst zoveel mogelijk links laten liggen toen ik het serieus begon te spelen. Beetje guildquests doen, wat aanrommelen in de natuur, dungeons exploren
Ik weet het niet, er staat nog niets in over de combat.quote:Op maandag 28 december 2009 01:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://www.mortalonline.com/ ik denk dat deze vrij dicht in de buurt zal komen
Om een of andere reden heb ik niet veel herinneringen aan Solstheim. Zal vast komen omdat ik dat gedeelte maar met 2 chars heb gedaanquote:Op maandag 28 december 2009 17:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ook
Nu ben ik wel wat verder in de MQ, maar ben nu bezig met het halen alle quests van Solstheim.
Lol, die naam doet me denken aan een fantasyreeks die ik heb gelezen...quote:Op maandag 28 december 2009 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, toch maar een nieuw char gemaakt: Chevalric de Redguard Paladin
Major: block, long blade, heavy armor, restoration, blunt weapon
Minor: atheltics, speechcraft, mercantile, alchemy, armorer
Sign: The Lady
Ja daar komt ie ook vandaanquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lol, die naam doet me denken aan een fantasyreeks die ik heb gelezen...
QFTquote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde dat ik mijn herinneringen kon wissen van dit spel, en dan het vervolgens weer gaan spelen
Zo herkenbaar!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:10 schreef RickoKun het volgende:
Ik wilde dat ik mijn herinneringen kon wissen van dit spel, en dan het vervolgens weer gaan spelen
Mja, dat kompas EN die world travel optie waren failquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:Toch hopen dat ze met de nieuwe elder scrolls wel wat meer hardcore gaan. Ik vind het heel suf dat je overal wijzertjes voor hebt enzo
Maarja, bethesda zit nu eerst te klooien met een nieuwe Fallout
Ja kut is dat. Het is jaaaren geleden, maar ik weet nog precies op welk eilandje die pratende mudcrab zit of hoe ik zo snel mogelijk Goldbrand kan krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 18:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maarja, ik roep volgens mij al een jaar dat ik Morrowind weer wil gaan spelenHet probleem blijft echter dat ik nog precies weet waar ik voor welke quest moet zijn
Jezus zeg, eerst FO4 en dan pas TES? dat zou echt stom zijn, vind de TES serie beter dan FOquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef RickoKun het volgende:Toch hopen dat ze met de nieuwe elder scrolls wel wat meer hardcore gaan. Ik vind het heel suf dat je overal wijzertjes voor hebt enzo
Maarja, bethesda zit nu eerst te klooien met een nieuwe Fallout
Die pratende mubcrab ken ik niet, ben daar nooit geweest. Ik ga altijd naar de Creeperquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Ja kut is dat. Het is jaaaren geleden, maar ik weet nog precies op welk eilandje die pratende mudcrab zit of hoe ik zo snel mogelijk Goldbrand kan krijgen![]()
Ik zit wel een beetje te stoeien met graphics extenders enzo, om de boel zoveel mogelijk naar huidige maatstaven op te krikken, maar echt spelen doe ik (nog) niet.
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Jezus zeg, eerst FO4 en dan pas TES? dat zou echt stom zijn, vind de TES serie beter dan FO
De Mudcrab heeft 10.000 gold!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die pratende mubcrab ken ik niet, ben daar nooit geweest. Ik ga altijd naar de Creeper
Goldbrand
Nouja, het lijkt me ook wel mooi als je dingen als compass en fast travel gewoon standaard in het spel uit kan zetten, dan maak je beide partijen blijquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).
Ik heb ook liever een nieuwe elder scrolls, maar dan een mengelmoesje van oblivion en morrowind.
New Vegas wordt ontwikkeld door Obsidian, Bethesda is slechts de uitgever.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze idd met Fallout bezig gaan. Ergens in Las Vegas (weer in de west kust).
En meer bewegingsvrijheid! ( ook gewoon kunnen vliegen -> levitation spells )quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt me ook wel mooi als je dingen als compass en fast travel gewoon standaard in het spel uit kan zetten, dan maak je beide partijen blij
Ik hoop eerlijk gezegd dat je in tes V meerdere provincies kunt bezoeken, en dat de steden niet zo groots en dood aanvoelen.
bron:quote:In een interview met GamesIndustry.biz heeft Paul Oughton, publishing executive voor Bethesda, aangegeven dat het nieuwe deel in de razendpopulaire The Elder Scrolls-serie gepland staat voor 2010.
Paul zei tevens dat hoewel Nintendo met de DS en Wii erg succesvol is geweest met het aanboren van een nieuwe markt, Bethesda geen plannen heeft om voor Nintendo's apparaten te gaan ontwikkelen.
Oughton: "Voor dit jaar hebben we Fallout 3 klaar voor release en waarschijnlijk komt de nieuwe Elder Scrolls in 2010."
Hij vervolgde met: "Momenteel zijn we niet zo geïnteresseerd in de Wii. We blijven uitgeven voor PS3, Xbox 360 en PC. We streven naar het uitgeven van drie of vier grote titels per jaar voor die platformen."
Vliegen zou ook wel vet zijn ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En meer bewegingsvrijheid! ( ook gewoon kunnen vliegen -> levitation spells )
En áls je dat zou kunnen uitschakelen, vind ik dat je dat alleen maar in het begin mag bepalen.
Publiciteit in 2008:
[..]
bron:
http://www.gamer.nl/doc/4(...)-V-gepland-voor-2010
Nou ja, er zijn nog andere provincies zoals Akavir waar het spel nog nooit iets van heeft laten zienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, maar wat zou het verhaal na Oblivion moeten zijn? Je bent nl. al naar de wereld van de evil dudes geweest en hebt Mehrunes Dagon gedood (zo heet ie toch?).
Je kunt best wel eens gelijk krijgen met je Akavirquote:According to rumors in Oblivion, the Nerevarine went on an expedition to Akavir, but has not been heard from since.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |