Moet je maar ff de search gebruiken, kan de OP toch niet meer aanpassenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
De muziek is idd
Waar zijn de links van de eerdere topics?
Mn reet!quote:Op maandag 18 mei 2009 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Een modje wel! Dat je maar even moeite gaat doen!
Hier ookquote:Op zaterdag 9 mei 2009 10:49 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb het ook al een tijdje niet gespeeld, geen tijd meer voor. Maar het spel blijft altijd in m'n hart
Ziet er vet uitquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef wise het volgende:
Tvp.
tijd niet gespeeld, maar ben bezig met kloten met MGE
http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=998053
met oa:
distand land: [ afbeelding ]
blur: [ afbeelding ] [ afbeelding ]
er vet in combinatie met: http://vality.xtreemhost.com/mods/grass.html
Maar draait nog niet echt lekker omdat ik op een hele oude install draai met een redelijk aantal mods
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
Ik vermaak me hier ook weer heel aardig mee. Met die Graphics Extender ziet het er echt fantastisch uit, helaas draait het gewone spel ook al stroef op m'n oude pc. Jammer, maar goed, het speelt ook niet echt handig als je de hele tijd over je toetsenbord zit te kwijlen!
had ik precies ook zoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:54 schreef Vasilevski het volgende:
Eerste keer dat ik het speelde snapte ik er ook geen reet van. Ik had er altijd goede recensies over gelezen, leek me wel wat voor mij,Het lag eerst een aantal maanden stof te verzamelen voordat ik er eens goed voor ging zitten.
Men gaat er in het algemeen vanuit dat Morrowind een betere omgeving heeft en betere gameplay, en Oblivion betere graphics en betere engine kwa vechten enzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik hoor overigens ook dat Morrowind beter is dan Oblivion?
+ het verhaal van morrowind (spreekt mij meer aan.)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Men gaat er in het algemeen vanuit dat Morrowind een betere omgeving heeft en betere gameplay, en Oblivion betere graphics en betere engine kwa vechten enzo.
Dat was het mooie juist, je wordt in die wereld gedumpt terwijl je nergens wat vanaf weet, aan jou dus uit te vinden wie je bent en wat je moet doen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik heb dit spel nog in de kast staan, ben er twee keer aan begonnen maar ik snap er geen reet van. Ik moest op mieren gaan jagen en eieren verzamelen ofzo? Ik heb het toen maar laten liggen, maar ik begrijp van alle kanten dat dit een episch spel is.
Tja, dat heb je als je vooral online speeltquote:Op zondag 27 december 2009 22:18 schreef drumstickNL het volgende:
Vond het allemaal te eenzaam in de zin van er zijn geen andere spelers.
Maar MMO's kosten weer een maandelijks bedrag en ik betaal nu voor 2 MMO's per maand dus het zou beter zijn als ik games zoals Morrowind zou gaan spelen.quote:Op zondag 27 december 2009 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je vooral online speeltIk weet nog dat ik heel veel Morrowind speelde toen ik nog geen echt vette onlinegames speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |