Ja nouquote:
Vrij beroerde timing hebben ze!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja nou
die Maastrichtenaren ook altijd he![]()
niks geintje!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrij beroerde timing hebben ze!![]()
geintje Roel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
niks geintje!WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nog niet gehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:35 schreef themauster het volgende:
over bier gesproken Oetinger van de Lidll is echt een aanrader echt zo lekker
je avatarquote:
ja dat heb ik ook alleen ik eet altijd brood als ik honger heb 1 keer zon honger gehad meteen een broodje gezond gemaakt midden in de nacht hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nog niet gehad
die combo bier + chips is trouwens goed te doen. Krijg van bier altijd zo`n honger, dus pak ik chips. Van chips krijg ik weer dorst dus pak ik nog een biertje. En zo krijgen we de vrijdagavond ook wel om
![]()
er is ook een nieuwe met Michielquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nog niet gehad
die combo bier + chips is trouwens goed te doen. Krijg van bier altijd zo`n honger, dus pak ik chips. Van chips krijg ik weer dorst dus pak ik nog een biertje. En zo krijgen we de vrijdagavond ook wel om
![]()
[..]
je avatar!!
laat zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |