quote:Machiel wat ben je toch altijd aandoenlijk objectief.
Op dinsdag 30 april 2002 22:54 schreef Machiel het volgende:
hoop op een mooie pot met alleen maar mensen die met de finale bezig zijn en er een mooi voetbalfeest van maken!
quote:Hahaha, wat denk je zelf. Dat wordt een totale oorlog daar in Rotterdam. Zeker nu ze zo dom zijn om met bussen te komen.
Lees net dat deze finale toch met veel meer Ajaxsupporters gespeeld wordt gellukig! Zou niet leuk zijn met veel meer Utrechters en zoiezo minder mensen om sfeer te maken in die kuip.Ajaxnetwerk
[..]Denk ik meld t ff heb nu al zin in die finale hoop op een mooie pot met alleen maar mensen die met de finale bezig zijn en er een mooi voetbalfeest van maken!
quote:Klinkt alsof je er van geniet.
Op woensdag 01 mei 2002 00:06 schreef Hagenees het volgende:[..]
Hahaha, wat denk je zelf. Dat wordt een totale oorlog daar in Rotterdam. Zeker nu ze zo dom zijn om met bussen te komen.
Feyenoord, Aj#x en Utrecht in een straal van een kilometer bij elkaar. Als ik de kutjevb was zou ik maar het leger inschakelen voor die pot.
Hier heb ik al gehoord dat er ook wat FC Den Haag supporters op de been zijn om het vuurtje wat op te stoken, dus wordt een "heet" middagje Rotterdam zou ik zo zeggen.
Jij je feestje. ![]()
Anywayz, als mn bus maar niet teruggestuurd wordt ![]()
1 ding is zeker, Utreg wint de beker!
quote:HAHAHA, en iedereen maar blaten dat we die kaarten niet zouden krijgen. stelletje dwazen, jullie denken toch niet dat de KNVB dit door had kunnen laten gaan, zoals we al aan hadden gekondigd: 15.000 kaarten OF geen finale.
Lees net dat deze finale toch met veel meer Ajaxsupporters gespeeld wordt gellukig! Zou niet leuk zijn met veel meer Utrechters en zoiezo minder mensen om sfeer te maken in die kuip.
Dit is nou een goed voorbeeld geweest van de kracht van supporters tegen de bobo's: VOETBAL IS VAN ONS!!!!!
dus toch geen finale ????
quote:LIEFST niet nee..15.000 is 15.000..We hebben er net zoveel recht op!
Op woensdag 01 mei 2002 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik maar denken dat Ajax 12.000 kaarten gekregen heeft...dus toch geen finale ????
quote:verschil is er altijd, altijd zo geweest. We zijn tevreden met 12.000 stuks....
Op woensdag 01 mei 2002 12:12 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik maar denken dat Ajax 12.000 kaarten gekregen heeft...dus toch geen finale ????
Donderdag 2 mei start de verkoop voor de Amstel Cup finale tegen fc utrecht. De kaarten voor de trein zullen als eerste in de verkoop gaan. De ochtend na de uitverkoop van deze kaarten zal om 9.00 de verkoop van de bus kaarten beginnen. De treincombi kost 44 euro en de buscombi 51 euro. De prijzen voor de kaarten zijn dus hoog, maar om de finale tot een waar feest te maken is het dus wel zaak dat alle kaarten verkocht worden. Het zou namelijk zonde zijn als al het werk om toch meer kaarten te krijgen voor niks is geweest
- 2 mei start verkoop uitkaarthouders
- 3 mei start verkoop alle seizoenskaarthouders
- 4 mei start verkoop SVA
- 6 mei start verkoop Ajax club cardhouders
quote:
Ook door Doopy-X-:HAHAHA, en iedereen maar blaten dat we die kaarten niet zouden krijgen. stelletje dwazen, jullie denken toch niet dat de KNVB dit door had kunnen laten gaan, zoals we al aan hadden gekondigd: 15.000 kaarten OF geen finale.
quote:Zoek de verschillen!
Op woensdag 01 mei 2002 13:13 schreef Doopy-X- het volgende:verschil is er altijd, altijd zo geweest. We zijn tevreden met 12.000 stuks....
quote:Hopelijk wordt ie dan meteen door Vreven onder handen genomen!
Op donderdag 02 mei 2002 15:16 schreef Machiel het volgende:
Ik wou nog even melden dat ik in de Ajaxnieuwsbrief las dat vd Vaart hard opweg en aan t werk is om deze amstelcupfinale zijn rentre te maken
quote:Meneer is voetballiefhebber zo te horen...
Op donderdag 02 mei 2002 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hopelijk wordt ie dan meteen door Vreven onder handen genomen!
quote:Ja!
Op donderdag 02 mei 2002 15:52 schreef Doc het volgende:
Meneer is voetballiefhebber zo te horen...
quote:Als je niet weet waar je over praat houd dan je mond, bij een bekerfinale zijn er NOOIT gelijke kaarten maar dat zal jij als utregter niet weten want jullie maken dat niet zo vaak mee
Op donderdag 02 mei 2002 13:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Zoek de verschillen!
quote:FrankyMcG is voor Feijenoord..
Op donderdag 02 mei 2002 16:21 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Als je niet weet waar je over praat houd dan je mond, bij een bekerfinale zijn er NOOIT gelijke kaarten maar dat zal jij als utregter niet weten want jullie maken dat niet zo vaak mee
quote:je hebt gelijk....sorry voor de verwarring!
Op donderdag 02 mei 2002 16:21 schreef Frenkie het volgende:[..]
FrankyMcG is voor Feijenoord..
![]()
quote:typische kakkerlak reactie....kan het niet uitstaan dat de beste speler van de eredivisie weer terugkomt bij de godenzonen en dat hun het moeten doen met een 2 meter lange drol die op broer konijn lijkt....
Op donderdag 02 mei 2002 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Hopelijk wordt ie dan meteen door Vreven onder handen genomen!
quote:goed nieuws Fcuntrecht gaat dik verliezen
Op donderdag 02 mei 2002 15:16 schreef Machiel het volgende:
Ik wou nog even melden dat ik in de Ajaxnieuwsbrief las dat vd Vaart hard opweg en aan t werk is om deze amstelcupfinale zijn rentre te maken
Als het goed is heb ik straks een kaart.
Uitslag: 1-3 voor Ajax. En als Van der Vaart fit is wordt het 1-5.
quote:Willen is een groot woord, maar ik zie liever dat een paar van die relschoppers van Aj#x door een paar relschoppers van Utrecht in elkaar worden geslagen als dat Aj#x feestend met de beker rondloopt ja....
Op woensdag 01 mei 2002 01:00 schreef Machiel het volgende:
Ah je wil graag dat t mis gaatAnywee laat mij nou ff in m'n droom wil je!
![]()
Dit is hoe het zou moeten zijn gewoon en normale sfeer zonder gezeik gewoon wel fanatiek van voetbal genieten maarja das tegenwoordig bijzonder..
quote:ik denk 2-0.... Davey en Zwaanswijk!
Op vrijdag 03 mei 2002 09:24 schreef -Schorpioen- het volgende:
Ik las het inderdaad ook dat Van der Vaart z'n rentree wil maken bij de finale. Dan wordt het dubbel genieten.Als het goed is heb ik straks een kaart.
Uitslag: 1-3 voor Ajax. En als Van der Vaart fit is wordt het 1-5.
quote:Nu is het ineens een kakkerlak actie? Net was ik nog een FC Utreg supporter die nergens iets vanaf wist?
Op donderdag 02 mei 2002 16:24 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
typische kakkerlak reactie....kan het niet uitstaan dat de beste speler van de eredivisie weer terugkomt bij de godenzonen en dat hun het moeten doen met een 2 meter lange drol die op broer konijn lijkt....
Maar eh, jullie zouden willen dat je Pi-Air had, die had jullie verder kunnen brengen in de UEFA Cup dan die zigeuner met zijn kromme poot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |