abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68825725
Na jarenlang trouwe klant te zijn bij upc mobile (prepaid: want ik kan er niet mee omgaan, rekeningen van 800+ euro) waar ik kon sms-en voor 10 cent! Geniaal, want bellen doe ik niet meer. Ze gaan er dus mee kappen en informeerde mij over de geweldige aanbieding als we nu naar t-mobile gaan!

Niet alleen krijgen we maar liefst 15 euro beltegoed (je moet wel 10 euro dokken om over te gaan!) maar ook een geweldige provider. Klinkt goed toch!

Nou nee, even wat verder kijken leerde me dat de tarieven het dubbele zijn bij t-mobile.
In plaats van 9 cent voor een sms, is het 23 cent bij T-Mobile en in plaats van 18 cent per minuut, durft t-mobile zonder blikken of blozen 35 cent in rekening te brengen!

UPC vergeet dit alleen in haar mooie mailing erbij te vermelden.

Dus lieve fokkertjes, mochten jullie ook deze aanbieding hebben gekregen, gaat er niet op in. Ga naar de hema ofzo en haal daar een simkaartje. Waar je wel normale tarieven hebt en die je ook 15 euro btg geven voor je tien-euro simkaartje.

Klacht 1: UPC naait me
Klacht 2: UPC naait jou, mits je klant bent
Klacht 3: T-Mobile die de hoogste tarieven op de markt hebben. Ik heb tenminste na een half uur zoeken geen duurdere aanbieder kunnen vinden.
Klacht 4: TS kan geen abbo meer afsluiten: want BKR
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:12:49 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_68825806
Je kan bij t-mobile toch het 27/7 tarief kiezen? sms is dan 7 cent
pi_68825817
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Je kan bij t-mobile toch het 27/7 tarief kiezen? sms is dan 7 cent
prepaid
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:14:39 #4
45511 TimmyAsd
pi_68825864
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:13 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

prepaid
Dat is prepaid
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:15:55 #5
45511 TimmyAsd
pi_68825990
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:14 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat is prepaid
Dat is vreemd want dat staat er daar niet bij!
Nu jij dat zegt ontdek ik nog wat vreemds. De site naar de actie is nieteens bij t-mobile gehost
http://t-mobile-actie.pascolo.com/

Oh lol, volgens mij is dit een gevalletje fraude ofzo, want zelfs de mail van upc komt niet van upc maar van een mailmarketeer: dmsx.net.

Hmmz, zouden hier negers achter zitten?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 22:20:27 #8
45511 TimmyAsd
pi_68826091
Ik snap er niets meer van, op de site van upc staat het namelijk wel: http://www.upc.nl/bellen/mobiele_telefonie/

Naja, ik koop wel een losse sim van t-mobile met meteen dat tarief en migreer dan m'n nummer wel. Pfff. Lamers. Dank jullie voor de info wel!
pi_68826110
Ohja klacht 5: klacht is onterecht
pi_69169996
Goed te lezen dat ik niet de enige ben die hier pissed off over is. Een reactie van UPC krijg ik niet, mijn klacht via de e-mail wordt genegeerd en de klantenservice weet niets over prepaid maar schakelt me door naar...tuut tuut tuut en dat al vier keer. Makkelijk he, klantonvriendelijk zijn tegen mensen die geen geld meer opleveren.
Wat heb ik hiervan geleerd?
Nooit meer met UPC in zee!
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef Wappie78 het volgende:
Na jarenlang trouwe klant te zijn bij upc mobile (prepaid: want ik kan er niet mee omgaan, rekeningen van 800+ euro) waar ik kon sms-en voor 10 cent! Geniaal, want bellen doe ik niet meer. Ze gaan er dus mee kappen en informeerde mij over de geweldige aanbieding als we nu naar t-mobile gaan!

Niet alleen krijgen we maar liefst 15 euro beltegoed (je moet wel 10 euro dokken om over te gaan!) maar ook een geweldige provider. Klinkt goed toch!

Nou nee, even wat verder kijken leerde me dat de tarieven het dubbele zijn bij t-mobile.
In plaats van 9 cent voor een sms, is het 23 cent bij T-Mobile en in plaats van 18 cent per minuut, durft t-mobile zonder blikken of blozen 35 cent in rekening te brengen!

UPC vergeet dit alleen in haar mooie mailing erbij te vermelden.

Dus lieve fokkertjes, mochten jullie ook deze aanbieding hebben gekregen, gaat er niet op in. Ga naar de hema ofzo en haal daar een simkaartje. Waar je wel normale tarieven hebt en die je ook 15 euro btg geven voor je tien-euro simkaartje.

Klacht 1: UPC naait me
Klacht 2: UPC naait jou, mits je klant bent
Klacht 3: T-Mobile die de hoogste tarieven op de markt hebben. Ik heb tenminste na een half uur zoeken geen duurdere aanbieder kunnen vinden.
Klacht 4: TS kan geen abbo meer afsluiten: want BKR
  maandag 18 mei 2009 @ 22:33:29 #12
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_69170081
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 22:18 schreef Wappie78 het volgende:

[..]

Dat is vreemd want dat staat er daar niet bij!
Nu jij dat zegt ontdek ik nog wat vreemds. De site naar de actie is nieteens bij t-mobile gehost
http://t-mobile-actie.pascolo.com/

Oh lol, volgens mij is dit een gevalletje fraude ofzo, want zelfs de mail van upc komt niet van upc maar van een mailmarketeer: dmsx.net.

Hmmz, zouden hier negers achter zitten?
Moet je dat nog vragen. Het antwoord is tamelijk vanzelfsprekend.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')