Na jarenlang trouwe klant te zijn bij upc mobile (prepaid: want ik kan er niet mee omgaan, rekeningen van 800+ euro) waar ik kon sms-en voor 10 cent! Geniaal, want bellen doe ik niet meer. Ze gaan er dus mee kappen en informeerde mij over de geweldige aanbieding als we nu naar t-mobile gaan!
Niet alleen krijgen we maar liefst 15 euro beltegoed (je moet wel 10 euro dokken om over te gaan!) maar ook een geweldige provider. Klinkt goed toch!
Nou nee, even wat verder kijken leerde me dat de tarieven het dubbele zijn bij t-mobile.
In plaats van 9 cent voor een sms, is het 23 cent bij T-Mobile en in plaats van 18 cent per minuut, durft t-mobile zonder blikken of blozen 35 cent in rekening te brengen!
UPC vergeet dit alleen in haar mooie mailing erbij te vermelden.
Dus lieve fokkertjes, mochten jullie ook deze aanbieding hebben gekregen, gaat er niet op in. Ga naar de hema ofzo en haal daar een simkaartje. Waar je wel normale tarieven hebt en die je ook 15 euro btg geven voor je tien-euro simkaartje.
Klacht 1: UPC naait me
Klacht 2: UPC naait jou, mits je klant bent
Klacht 3: T-Mobile die de hoogste tarieven op de markt hebben. Ik heb tenminste na een half uur zoeken geen duurdere aanbieder kunnen vinden.
Klacht 4: TS kan geen abbo meer afsluiten: want BKR