Zoiets misschienquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
als er twee leugenaars zijn, zijn het de twee politici die jij noemt wel![]()
en wat is er leugenachtig aan JPB
bron?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Mensen die altijd zeuren op Balkenende
En hem dan toch herkiezen omdat aan het eind bleek dat hij het heul niet zo slecht gedaan heeftheb idd niet op m gestemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind m heel onecht overkomen. Geloof geen klap van wat ie zegt
just give a second thought
what if we don't get caught...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Balkenende-haters. Stelletje rebelse pubers allemaal.
Balkenende lovers, stelletje relifanatici.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Balkenende-haters. Stelletje rebelse pubers allemaal.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:09 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Balkenende lovers, stelletje relifanatici.
Lauriette, ga jij nu maar weer fijn emo zijn, dan kom je ook niet zo heel achterlijk meer overquote:
WTF?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lauriette, ga jij nu maar weer fijn emo zijn, dan kom je ook niet zo heel achterlijk meer over
Als jij nou weer teruggaat naar je homies of kaalkoppies, en kortzichtige reacties achterwege laatquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lauriette, ga jij nu maar weer fijn emo zijn, dan kom je ook niet zo heel achterlijk meer over
Ik vind dat jij hele rare conclusies trekt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als jij nou weer teruggaat naar je homies of kaalkoppies, en kortzichtige reacties achterwege laat
Sorry jij smeet met een kortzichtige reactie, dus ik dacht ik doe meequote:
Stiekem ben ik een nerd zonder levenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:07 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Als jij nou weer teruggaat naar je homies of kaalkoppies, en kortzichtige reacties achterwege laat
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:14 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vind dat jij hele rare conclusies trekt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:30 schreef DrDarwin het volgende:
Balkenende heeft minder normen en waarden dan de eerste de beste vrachtwagenchauffeur.
Als die zich aan hem zouden spiegelen lagen de vluchtstroken vol lijken.
Heldin.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Balkenende is een schijnheilig, hypocriet, leugenachtig, naar mannetje. Bovendien heeft hij praktisch geen charisma.
Daar wilde ik het graag bij laten.
Rutte als opvolger noemen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Pechtold.
Rutte.
Ales beter dan dat gare leugenachtige mannetje.
quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Balkenende is een schijnheilig, hypocriet, leugenachtig, naar mannetje. Bovendien heeft hij praktisch geen charisma.
Ik noem maar wat.quote:Op zondag 10 mei 2009 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Rutte als opvolger noemen.![]()
Je weet dat die knakker alleen maar schreeuwt in de oppositie en in de coalitie louter mensonterende maatregelen neemt?
and we have a winner!!quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Waar baseer je dit concreet op en is dat eigenlijk niet inherent aan het zijn van een politicus? Niet dat men daar bewust voor kiest, maar dat men eigenlijk niet anders kan.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Balkenende is een schijnheilig, hypocriet, leugenachtig, naar mannetje.
Vind je dat noodzakelijk? Is het niet belangrijker dat iemand zijn/haar functie goed uitoefent? Dat diegene het charisma heeft als een gemiddelde baksteen van een vinexwoning in Ypenburg zou niet ter zake moeten doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:Bovendien heeft hij praktisch geen charisma.
Dat elke politicus deze eigenschappen tot op zekere hoogte heeft en gebruikt, is waar. Maar je kan overdrijven. Balkenende overdrijft.quote:Op maandag 11 mei 2009 19:48 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Waar baseer je dit concreet op en is dat eigenlijk niet inherent aan het zijn van een politicus? Niet dat men daar bewust voor kiest, maar dat men eigenlijk niet anders kan.
Een gemiddelde baksteen van een vinexwoning in Ypenburg krijgt niet veel voor elkaar op het gebied van internationale politiek, interne debatten, etc. Een premier hoeft het vaak niet te hebben van heel veel kennis, daar heeft hij een heel team voor. Wat een premier moet kunnen, is leidinggeven en samenwerken met buitenlandse leiders. Daar heb je charisma voor nodig.quote:[..]
Vind je dat noodzakelijk? Is het niet belangrijker dat iemand zijn/haar functie goed uitoefent? Dat diegene het charisma heeft als een gemiddelde baksteen van een vinexwoning in Ypenburg zou niet ter zake moeten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
Oké, het punt dat je maakt met betrekking tot charisma heeft mij overtuigd. Ik had de internationale betrekkingen over het hoofd gezien, die natuurlijk juist een rol gaan spelen wanneer de premier eenmaal in functie is. Ik dacht alleen aan de binnenlandse politiek.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat elke politicus deze eigenschappen tot op zekere hoogte heeft en gebruikt, is waar. Maar je kan overdrijven. Balkenende overdrijft.
Ik baseer het een en ander op onder andere het door hem hardnekkig tegengehouden onderzoek naar de oorlog in Irak, zijn uitspraken (zonder geloof kun je niet functioneren), en mijn idee dat hij daar niet zit met het doel Nederland beter te maken, maar om zijn achterban (tevreden) te houden en vriendjes met de VS te blijven.
[..]
Een gemiddelde baksteen van een vinexwoning in Ypenburg krijgt niet veel voor elkaar op het gebied van internationale politiek, interne debatten, etc. Een premier hoeft het vaak niet te hebben van heel veel kennis, daar heeft hij een heel team voor. Wat een premier moet kunnen, is leidinggeven en samenwerken met buitenlandse leiders. Daar heb je charisma voor nodig.
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |