Jij geeft wel veel opties zeg.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wat heb je liever
a. iemand die snel praat/rapt met een mooiboyhoofd
b. iemand met een iets minder vlot uiterlijk die verstand van zaken heeft en inhoudelijk altijd uiterst correct de zaken weergeeft
Niet janken dus, er zijn amper alternatieven in de politiek in NL die aan JPB kunnen tippen.
Idd. Dit dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:44 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vond dat hij het keurig deed. Ik vind sowieso dat die man vaak onterecht wordt neergezet als een lulletje rozenwater. Ik denk dat we veel slechter hadden kunnen treffen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:04 schreef Zaith het volgende:
[..]
Jij geeft wel veel opties zeg.![]()
Is het te veel om een normale en vlotte speech te houden?
Je gaat van het ene uiterste naar het andere. Wat een onzin zeg.
In plaats van zinloze discussies te houden over zijn pauper speech kan je beter wat Balkenende gel kopen.
[ afbeelding ]
er was niks mis met die speechquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:04 schreef Zaith het volgende:
[..]
In plaats van zinloze discussies te houden over zijn pauper speech kan je beter wat Balkenende gel kopen.
[ afbeelding ]
Mensen die zich druk maken om het kapsel van Balkenende.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:04 schreef Zaith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo langzamerhand wel genoeg van dat moraliserende toontje en die nep bezorgdheid van dat immer correcte prutmannetje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Niet janken dus, er zijn amper alternatieven in de politiek in NL die aan JPB kunnen tippen.
Dat geshopte kapsel faalt nog harder dan zijn echte kapsel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:04 schreef Zaith het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zitten je oren in je endeldarm ofzo? die speech was traag jij vunzige spermagraaier.quote:
hij was goed te volgen voor mensen met het syndroom van down ja. voor normale mensen was het echt te traag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef Fortitudo het volgende:
de speech was goed te volgen en er was op de juiste momenten een stilte om de woorden tot de mensen in te laten dringen.
als er twee leugenaars zijn, zijn het de twee politici die jij noemt welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Pechtold.
Rutte.
Ales beter dan dat gare leugenachtige mannetje.
Ik zal volgende keer wat sneller praten, sorry.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:12 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
hij was goed te volgen voor mensen met het syndroom van down ja. voor normale mensen was het echt te traag.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Pechtold.
Rutte.
Ales beter dan dat gare leugenachtige mannetje.
aaahwquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:21 schreef Zaith het volgende:
Awwwh.
Give Balkenende some love!
He sure did.
[ afbeelding ]
Kussie Kussie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:21 schreef Zaith het volgende:
Awwwh.
Give Balkenende some love!
He sure did.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |