quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat een man die letterlijk gelooft wat er in een sprookjesboek staat onze minister-president is
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:44 schreef servus_universitas het volgende:
Ik vond dat hij het keurig deed. Ik vind sowieso dat die man vaak onterecht wordt neergezet als een lulletje rozenwater. Ik denk dat we veel slechter hadden kunnen treffen.
anders begrijpen jullie niet rationeel kunnen denken sprookjesfanaten het nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]Dat is wel heel simpel gesteld.
Maar hé, zo ben ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]Dat is wel heel simpel gesteld.
Jullie? Ik ben geen gelovige hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
anders begrijpen jullie sprookjesfanaten het niet
Zijn haar is lelijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Nikmans het volgende:
Het is aftellen tot iemand iets over Wilders zegt
je begrijpt toch wel dat ik gewoon alle christenhonden bedoel, of ben je echt zo'n domme rectum dat je dat niet snapt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Jullie? Ik ben geen gelovige hoor.
Als jij in reactie op mij gebruik maakt van het woord 'jullie' dan voel ook ik mij aangesproken. Dat lijkt mij ook best wel logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:55 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
je begrijpt toch wel dat ik gewoon alle christenhonden bedoel, of ben je echt zo'n domme rectum dat je dat niet snapt?
Ik wil gewoon dat hij iets sneller praat en een ander hoofd neemt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Fortitudo het volgende:
balkenende weet dit soort dingen altijd zeer goed te doen
dat al die vmboérs liever een Lange Frans daar een rap zien doen, daar kan Balkenende ook niets aan doen
Als ik google op "schubberkutteveen" kom ik terecht op de "laat zien dat je Christen bent" hyve, dit klopt dus.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef DrDarwin het volgende:
Het kan niet zo zijn dat deze koekebakker nog steeds ons land leid, het is een daadkrachtloze inspiratieloze oncharismatische kletskous die het achter de ellebogen heeft.
Dorpsdominee in schubberkutteveen is het enige baantje dat goed genoeg voor 'm is....
hahaha lol'd.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef Fortitudo het volgende:
balkenende weet dit soort dingen altijd zeer goed te doen
dat al die vmboérs liever een Lange Frans daar een rap zien doen, daar kan Balkenende ook niets aan doen
De edit knop is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Dat van die kutkop meende ik trouwens niet... nog steeds 1-0 voor balkie
jezus wat ben jij een zeiksnol zeg, beter krijg je ff heel snel genitale wratten van je pa.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Als jij in reactie op mij gebruik maakt van het woord 'jullie' dan voel ook ik mij aangesproken. Dat lijkt mij ook best wel logisch eigenlijk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een zeiksnol zeg, beter krijg je ff heel snel genitale wratten van je pa.
wat heb je lieverquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat hij iets sneller praat en een ander hoofd neemt.
Eerste graag.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wat heb je liever
a. iemand die snel praat/rapt met een mooiboyhoofd
b. iemand met een iets minder vlot uiterlijk die verstand van zaken heeft en inhoudelijk altijd uiterst correct de zaken weergeeft
Niet janken dus, er zijn amper alternatieven in de politiek in NL die aan JPB kunnen tippen.
beide natuurlijk, het is tenslotte wel de eindbaas van nederland.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
wat heb je liever
a. iemand die snel praat/rapt met een mooiboyhoofd
b. iemand met een iets minder vlot uiterlijk die verstand van zaken heeft en inhoudelijk altijd uiterst correct de zaken weergeeft
noem eens een alternatiefquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef DrDarwin het volgende:
Het kan niet zo zijn dat deze koekebakker nog steeds ons land leid, het is een daadkrachtloze inspiratieloze oncharismatische kletskous die het achter de ellebogen heeft.
Dorpsdominee in schubberkutteveen is het enige baantje dat goed genoeg voor 'm is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |