Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand oons mooie en neerige Twèènte 't Laand van katoen en 't laand van d'n es den greun is in wéénter en lèènte. Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry Blawh = Bas Bob-B = Bob Drizzt_DoUrden = Justin Fems = Femke Lamzak_ = Timo Lastlivingsoul = Tamara MinderMutsig = Kirsten drumstickNL = Matthijs Oldenzaal = Daniël Ratelslangetje = Selma ReMcOrE = Remco Rikketik = Bart Robinhoo = Robin Roycooooo = Roy rulerofdeath = Wouter Rumille = Peter Samzz = San TheGirlNextDoor = Nathalie Konami = Metin Intelligence = Patrick MarkoAlmelo = Marko Chr1st1aan = Christiaan
hee, een kloonquote:
ik zie wel een ava UIquote:
ja dat idee had ik ook alquote:
Nathquote:
ik heb liever die lijst onder mekaar en de UI's eruit. daar klopt onderhand geen zak meer vanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind de lijst met user + echte naam wel fucked up btw
pinnen?quote:
volgens mij heb ik ook nog niet geklaagdquote:
nog plannen voor vanavond/weekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |