Volgens mij ook 1 van de weinige clubs waar men niet een bijna ziekelijke haat richting Ajax heeft.quote:
En dat siert zequote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij ook 1 van de weinige clubs waar men niet een bijna ziekelijke haat richting Ajax heeft.
Pfff wat is er mis met Volendam? Ook gewoon een gezellige clubquote:
Dit snap ik niet, zijn tenminste twee clubs die nog willen voetballen en met de middelen die ze hebben perfect werk leveren. Kun je lang niet van alles clubs in het rechter-rijtje zeggen.quote:
Verhoevenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Blawh het volgende:
Ik heb het nu eenmaal niet zo op dat palingdorp, iets wat niets met de club te maken heeft.
Jan Smit?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:35 schreef Blawh het volgende:
Ik heb het nu eenmaal niet zo op dat palingdorp, iets wat niets met de club te maken heeft.
Ik heb medelijden met je.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:02 schreef Samzz het volgende:
Ik heb niks met welke voetbalclub dan ook...
Dat je, als niet voetballiefhebber, in een wereld leeft waar je bij vlagen wordt doodgegooid met voetbal.quote:
Ik zie nog eens wat anders dan voetbal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat je, als niet voetballiefhebber, in een wereld leeft waar je bij vlagen wordt doodgegooid met voetbal.
Met jou kan ik pratenquote:
Doe eens normaal joh. Ik heb nooit beweerd dat paarden de wereld zijn, maar er bestaat voor mij wel meer op de wereld dan alleen voetbal. Voor jou blijkbaar niet. Dat je er maar gelukkig mee bent.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:25 schreef Chr1st1aan het volgende:
Voetbal is heilig ja, net of paarden zo ge-wel-dig zijn![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Ik heb nooit beweerd dat paarden de wereld zijn, maar er bestaat voor mij wel meer op de wereld dan alleen voetbal. Voor jou blijkbaar niet. Dat je er maar gelukkig mee bent.
Er zijn ook wel eens dingen die ik niet verwacht. En die opmerking sloeg sowieso kant nog walquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
snel op de teentjes getrapt zeg, had ik niet van jou verwacht
pff 't Zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn ook wel eens dingen die ik niet verwacht. En die opmerking sloeg sowieso kant nog wal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |