Niet vragen maar doenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wordt zeker wel een feestje volgende week zondag![]()
en hoezo F5! ??
ik deed F5 maar zag geen verschilquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niet vragen maar doen, anyway welke bus / trein heb je op het kaartje staan?
Oke, vaag dat bij de eerste kaarten er enkel NS* op staat en dan oplopend van 1 t/m 9, heb gelukkig met veel moeite een plaats in ' de' bus kunne krijgen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik deed F5 maar zag geen verschilvolgens kaartje is het bus 67...
om iets over 9 vanmorgen was de trein helemaal uitverkocht volgens man van Primera, daarna alleen nog maar kaartjes voor de bus...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, vaag dat bij de eerste kaarten er enkel NS* op staat en dan oplopend van 1 t/m 9, heb gelukkig met veel moeite een plaats in ' de' bus kunne krijgen.
Ow zo, bus lijkt me beter als zo'n treinquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om iets over 9 vanmorgen was de trein helemaal uitverkocht volgens man van Primera, daarna alleen nog maar kaartjes voor de bus...
Reken maar dat trein even lang duurtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:09 schreef ReMcOrE het volgende:
trein is wel chill, gewoon in 1 keer door naar Rotterdam, lekker snel en mooi henig... bus doet er langer over maar is denk ik wel gezelliger
Vraag Chr1stiaan maarquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil nu eigenlijk wel even weten wie er van plan is om de 17e naar Enschede te reizen om aldaar op de markt naar Twente - Heerenveen te kijkenMisschien kunnen we ergens afspreken!
ik zou gaan, maar heb nu iets betere plekkenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil nu eigenlijk wel even weten wie er van plan is om de 17e naar Enschede te reizen om aldaar op de markt naar Twente - Heerenveen te kijkenMisschien kunnen we ergens afspreken!
Wrijf het er maar in jaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zou gaan, maar heb nu iets betere plekken
ik geloof niet dat jij ook maar enig recht op seizoenskaarten hebt...quote:
Nope, ben naar Ado - Twente geweestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij ook maar enig recht op seizoenskaarten hebt...
Dat zou toch de eerste wedstrijd dit seizoen voor je?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:58 schreef Lamzak_ het volgende:
*verkapte, kijk mij FC Twente fan zijn
Na morgen ben ik naar 42 wedstrijden geweest. dit seizoen![]()
Daar kan ik dan ook weer niet aan tippen, maar wat zal leuker worden dan binnenstad of grolsch veste?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:58 schreef Lamzak_ het volgende:
*verkapte, kijk mij FC Twente fan zijn
Na morgen ben ik naar 42 wedstrijden geweest. dit seizoen![]()
Lol, zitten dacht dat ze wel iets over het veld neer zouden leggen ofzo, dan wist ik het wel ... binnenstadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:30 schreef ReMcOrE het volgende:
binnenstad lijkt me stuk gezelliger, maar ook een stuk voller; zeg maar gerust bomvolen bij de veste heb je natuurlijk lekker je eigen plek, je kunt zitten en je hebt groter/beter beeld...
Ik hoef geen feestjes meer van Twentequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:15 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Vraag Chr1stiaan maar
Die wil vast wel weer een feestje en een prijs meemaken.
Jezus, moet je tegenwoordig ook al recht hebben op seizoenskaarten?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:27 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
ik geloof niet dat jij ook maar enig recht op seizoenskaarten hebt...
Dat zou toch de eerste wedstrijd dit seizoen voor je?
Bij FCT ben je blijkbaar 'meer' als je vaste bezoeker bent. Dan kun je beter naar familieclub Heracles, daar doen we niet aan die ongein.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus, moet je tegenwoordig ook al recht hebben op seizoenskaarten?![]()
Heraclesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Bij FCT ben je blijkbaar 'meer' als je vaste bezoeker bent. Dan kun je beter naar familieclub Heracles, daar doen we niet aan die ongein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |