Want? Nu wil je helemaal gaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
Ik moet dat gewoon echt eerder bedenken, dat soort ingevingen.
ja jij krijgt die altijd op de meest onmogelijke tijdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
Ik moet dat gewoon echt eerder bedenken, dat soort ingevingen.
Zou ik eerder voor de secretaresse gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
x2 liever een brandweervrouw
Secretaresse mag ook
Al maanden, is al veel te lang geleden, ik kan eigenlijk niet zo lang zonder het strand.quote:
zin in bezoek ffies?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te denken om in de herfstvakantie een weekje weg te gaan, in de zomer komt er toch niets van denk ik, hoewel een last minute altijd wel kan natuurlijk
Okee, dat slaat werkelijk nergens op op dit moment, maar ik praat wel vaker tegen mezelf
en Duim!
Je komt zowat langs mn huis als je naar t centrum gaat van daaruit!
Kokerrokken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
x2 liever een brandweervrouw
Secretaresse mag ook
I know!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja jij krijgt die altijd op de meest onmogelijke tijden
Als je zowat bij haar langs komt, kom je ook zowat bij mij langs. Dus als je bij haar niet langs mag komen, ben je hier welkomquote:
oeh gezellig pm je adres maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zowat bij haar langs komt, kom je ook zowat bij mij langs. Dus als je bij haar niet langs mag komen, ben je hier welkom
En bij mij mag je ook wel even binnenwippen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zowat bij haar langs komt, kom je ook zowat bij mij langs. Dus als je bij haar niet langs mag komen, ben je hier welkom
dat is niet helemaal op de route....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
En bij mij mag je ook wel even binnenwippen.
done.quote:
En de eerste heeft ze al verknalt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje, want ik geef mensen geen tweede kans, jeweettoch.
Het is helemaal niet te laat om nog te gaan rijden. Dat lijkt maar zo. 's Avonds op het strand lopen is ook heel mooiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Al maanden, is al veel te lang geleden, ik kan eigenlijk niet zo lang zonder het strand.
Maar eigenlijk is het laat om nu nog aan te rijden.
Wat een zeikerd ben ik ook zeg.
Wel me bijbehorend brilletje danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou ik eerder voor de secretaresse gaan
quote:
Wie zegt dat ik dat doe?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Je moet niet alles wat ik hier zeg zo heel serieus nemen.
Liever zonder, zit zo in de wegquote:
ik ook nietquote:
Dat is waarquote:
Zal ik voor je zingen terwijl ik je de zeep aanreik?quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:29 schreef Feitosa het volgende:
Zal ik voor je zingen terwijl ik je de zeep aanreik?
Klopt. Maar ik denk dat ik halverwege geen zin meer heb om dat eind nog verder te rijden nu nog.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is helemaal niet te laat om nog te gaan rijden. Dat lijkt maar zo. 's Avonds op het strand lopen is ook heel mooi
Deed ik in Bali ook
Als ze die zeep laat vallen roep even.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:29 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zal ik voor je zingen terwijl ik je de zeep aanreik?
moeten wij nu raden wie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:31 schreef MNR het volgende:
Ik duid op 2 mensen die met elkaar communiceren.
Al deed jij dat nou ook eens duidelijk, communicerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:31 schreef MNR het volgende:
Ik duid op 2 mensen die met elkaar communiceren.
Bye Duim, have fun!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Duimelot het volgende:
ik ben er vandoor dan nu fijne avond allemaal en degen die morgen komen, tot morgen
dat scheelt.quote:
In een keer goedquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij en ik. Zomaar een gokje?MidNightRunmeisje? Verlos ons van onze nieuwsgierigheid!
Ik ben niet misleidend bezig, dus lijkt mij niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij en ik. Zomaar een gokje?MidNightRunmeisje? Verlos ons van onze nieuwsgierigheid!
Daar ben ik ook niet bang voorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ken je nog steeds wel een klein beetje.
Ik weet wat ze bedoelt. Of wie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet misleidend bezig, dus lijkt mij niet.
Ben je ook nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben niet misleidend bezig, dus lijkt mij niet.
dat is een groot verschil he, wat of wie.quote:
Dan is het dus de ander, mooiquote:
ben ik hoor .quote:
Nu snap ik eindelijk waarom je het steeds over sex posts hebt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil heel langzaam genomen worden in een lekker warm bed en tegen hem aan in slaap vallen
Heb ik het daar steeds over?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nu snap ik eindelijk waarom je het steeds over sex posts hebt.
Heb geen idee tbhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:40 schreef Feitosa het volgende:
Damn , ik moet toch echt weer een nieuw Motorhead shirt aanschaffen.
Zit er een shop in Utrecht voor dat soort dingen? ( in het centrum )
Volgens mij doelt ze op dit soort posts, dat jij dus juist zelf aangeeft dat je daar bekend om staat enzo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik het daar steeds over?
Ik vind het zelf de laatet tijd wel meevallen eigenlijk
Ik was echt veel erger, maar als ik een topic sluit, ligt het min of meer in de lijn der verwachting dat ik iets sexueels post
En nu heb ik gewoon zin in een warm lichaam tegen me aan en om me heen en in me enzo
Dat gaat me niet eens zozeer om de sex zelf
Daar had je 't dus steeds over. Maar ik had jou nog nooit een echte sex-post zien maken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb ik het daar steeds over?
Ik vind het zelf de laatet tijd wel meevallen eigenlijk
Ik was echt veel erger, maar als ik een topic sluit, ligt het min of meer in de lijn der verwachting dat ik iets sexueels post
En nu heb ik gewoon zin in een warm lichaam tegen me aan en om me heen en in me enzo
Dat gaat me niet eens zozeer om de sex zelf
O, ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij doelt ze op dit soort posts, dat jij dus juist zelf aangeeft dat je daar bekend om staat enzo.
Juist wel in het lichaamquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:44 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar had je 't dus steeds over. Maar ik had jou nog nooit een echte sex-post zien maken!![]()
Geen zin in het lichaam. Meer in het ge-etter en gelach eromheen.
Online bestellen ofzo niet handiger?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee tbh
Misschien iemand anders?
Ik ben er vantussen!
Groetjes!
okquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil heel langzaam genomen worden in een lekker warm bed en tegen hem aan in slaap vallen
Ja, ik heb even ge-edit en wist niks nieuws te zeggen, die post was niet de moeite waardquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Goed plan! O wacht.. gaat niet lukken vanaaf..
En morgen niet.. En overmorgen ook niet..quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En morgen niet.. En overmorgen ook niet..
Ik ben sieluuggghhhhhh!
Whehehe.. bofkont.Och.. mijn tijd komt ook weer. Hopelijk binnen niet al te lange tijdquote:
Die andere wel dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik heb even ge-edit en wist niks nieuws te zeggen, die post was niet de moeite waard
O, dat bedoelde ik niet, ik heb geen idee wanneer het weer kan, bedoelde dat ik niet zielig benquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. bofkont.Och.. mijn tijd komt ook weer. Hopelijk binnen niet al te lange tijd
Jawelquote:
Hij was gewoon te makkelijk om te maken..quote:
Whehehe... Ik denk de laatste week aan niets anders lijkt het welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dat bedoelde ik niet, ik heb geen idee wanneer het weer kan, bedoelde dat ik niet zielig ben
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe... Ik denk de laatste week aan niets anders lijkt het wel
Nou ja. Komt ook wel weer
Ik ben er, op de achtergrondquote:
ik ben er ook, maar probeer niks te zeggen, wat zoals je ziet, soms lukt.quote:
Lekker gedoucht dus?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben er, op de achtergrond![]()
Ik ben ondertussen aan het aankleden, opmaken en haar doen enz
Whehehehe... ja maar de laatste week is het heel erg. Als je baas het heeft over een implementatie (op softwaregebied) en je kunt je gezicht niet meer in de plooi houden.. dan is het toch wel een teken dat het fout gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ook.Maar wel al langer dan een week.
Sup dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben er ook, maar probeer niks te zeggen, wat zoals je ziet, soms lukt.
Lekker muziekje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:23 schreef DR34M3R het volgende:
En ik ben er. Klein beetje opruiming houden tussendoor.
Kaarsjes aan
Mag best hoor, maar niemand zit denk ik op jou, uit het niets "ik wil langzaam genomen worden" te wachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er ook, maar ik mag niks zeggen van Sedan
Zo erg is het op het moment niet, gelukkig. Maar dan is het wel heel erg gesteld met jou! Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehehe... ja maar de laatste week is het heel erg. Als je baas het heeft over een implementatie (op softwaregebied) en je kunt je gezicht niet meer in de plooi houden.. dan is het toch wel een teken dat het fout gaat.
Aaargh!!
Ow niks, gewoon niet vrolijk.quote:
Donequote:
Heerlijk, douchen isquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben er ook, maar ik mag niks zeggen van Sedan
Whehehe.. Ik wl gewoon zijn warme handen over mijn lijf voelen, zijn stem in mijn oren horen zeggen hoeveel zin hij in me heeft.. Zijn armen om me heen, zijn gesnuffel in mijn nek, en.. en.. en..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zo erg is het op het moment niet, gelukkig. Maar dan is het wel heel erg gesteld met jou! Wat is er aan de hand dan?
Kan ik weten wie "hij" is?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. Ik wl gewoon zijn warme handen over mijn lijf voelen, zijn stem in mijn oren horen zeggen hoeveel zin hij in me heeft.. Zijn armen om me heen, zijn gesnuffel in mijn nek, en.. en.. en..
Ik wil geven. Heel veel geven.
*Knuff Cuequote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:25 schreef S95Sedan het volgende:
Mag best hoor, maar niemand zit denk ik op jou, uit het niets "ik wil langzaam genomen worden" te wachten.
LOLquote:
Nee, al moet ik wel bekennen dat ik nu zin heb om tegen hem in te gaan en dat niet doe.quote:
tnxquote:
Daarom, komt goedquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, al moet ik wel bekennen dat ik nu zin heb om tegen hem in te gaan en dat niet doe.
vind ik best knap van mezelf
Hoor ik daar een lama schijten?quote:
Het klinkt bijna als een fout romannetje.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. Ik wl gewoon zijn warme handen over mijn lijf voelen, zijn stem in mijn oren horen zeggen hoeveel zin hij in me heeft.. Zijn armen om me heen, zijn gesnuffel in mijn nek, en.. en.. en..
Ik wil ook wel heel erg geil worden en niet meer na kunnen denken en me helemaal overgeven aan zijn grillenquote:
Sedan!!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, al moet ik wel bekennen dat ik nu zin heb om tegen hem in te gaan en dat niet doe.
vind ik best knap van mezelf
Ik zit erop te wachten omdat het Sedan tergt. Maak mij gek lekker ding!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook wel heel erg geil worden en niet meer na kunnen denken en me helemaal overgeven aan zijn grillen
Volgens mij heeft ie wel gelijk, er is NIEMAND die er echt op zit te wachten, maar het is ook neit zo dat iedereen het verschrikkelijk vindt.
Wat goed van onsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin om iemand de oren te wassen. Maar doe dat ook niet.
Ik snap nu wel die brandweermannen uit de TT. Natte boel hier...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb ook wel zin om iemand de oren te wassen. Maar doe dat ook niet.
Ow jawel..quote:
Ja hallo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel heel erg geil worden en niet meer na kunnen denken en me helemaal overgeven aan zijn grillen
Volgens mij heeft ie wel gelijk, er is NIEMAND die er echt op zit te wachten, maar het is ook neit zo dat iedereen het verschrikkelijk vindt.
[..]
Sedan!!!!
maar anders zat je er niet op te wachten dusquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit erop te wachten omdat het Sedan tergt. Maak mij gek lekker ding!
Er valt ook niets terug te lezen hoor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Knf. Ga niet teruglezen, maar je voelt je duidelijk niet lekker.
Hahaha, dit is nog niks..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap nu wel die brandweermannen uit de TT. Natte boel hier...
Och...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
maar anders zat je er niet op te wachten dus
Een brandweer uniform oke.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap nu wel die brandweermannen uit de TT. Natte boel hier...
Volgens mij ben jij nog veel erger dan wij allemaal bij elkaarquote:
Moeten we ons voorbereiden op een nieuwe watersnoodramp tijdens het eerstvolgende bezoek van je vriend?quote:
Air? Niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
maar anders zat je er niet op te wachten dus
It takes one to know one!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:37 schreef DR34M3R het volgende:
Volgens mij ben jij nog veel erger dan wij allemaal bij elkaar
Dat haal ik uit de tekst. Of het zo is maakt mij niet uit.quote:
*veeeeel mensenkennis heeft*quote:
Ik ook. Daarom durf ik die beschuldiging aan jouw adres ook zonder schroom te uiten.quote:
En is dat zo?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Dat staat er alsof ik mijn hele leven de slet uitgehangen heb.
<backspace>quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom durf ik die beschuldiging aan jouw adres ook zonder schroom te uiten.
Ik bedoel maar!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:42 schreef DR34M3R het volgende:
Hmz. Dat staat er alsof ik mijn hele leven de slet uitgehangen heb.
Nee. Ik ben 34 jaar, en mijn huidige vriend is mijn 2e.. bedpartner. Om het zo maar ff te zeggen.quote:
Zie vorige post.quote:
Nou voel ik me een slet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik ben 34 jaar, en mijn huidige vriend is mijn 2e.. bedpartner. Om het zo maar ff te zeggen.
[foute opmerking]quote:
Dat de realiteit anders is doet niks af aan het feit dat die bewuste post heeeeel anders geïnterpreteerd kan worden.quote:
Dat zeggen ze allemaal Dreamerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Ik ben 34 jaar, en mijn huidige vriend is mijn 2e.. bedpartner. Om het zo maar ff te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[foute opmerking]
dan zal je dat ook wel zijn
[/foute opmerking]
Hai, wat doe je vanavond?quote:
quote:
alles kan kapotquote:
Helaas? Jij had je kans gegrepen als ik vrijgezel was geweest?quote:
Iedereen hier denk ik zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas? Jij had je kans gegrepen als ik vrijgezel was geweest?
Dat ookquote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas? Jij had je kans gegrepen als ik vrijgezel was geweest?
Ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
jah?quote:
Ik ben wel erg leuk ja!quote:
Dan houd ik mijn mond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Laat 'm denken. Zijn al genoeg onzekere mannen op de wereld.
Mijn eigendunk is zo groot dat ik ruimschoots compenseer...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:55 schreef Ofresca het volgende:
Laat 'm denken. Zijn al genoeg onzekere mannen op de wereld.
Als je dat omdraait is het dus eigenlijk gewoon jouw schuld!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn eigendunk is zo groot dat ik ruimschoots compenseer...
Zij kiezen er voor om in een underdog positie te gaan zitten. Ik kies er voor om dat niet te doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:57 schreef Ofresca het volgende:
Als je dat omdraait is het dus eigenlijk gewoon jouw schuld!
Dat, of door jouw ego is er geen plaats meer voor die van de rest.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij kiezen er voor om in een underdog positie te gaan zitten. Ik kies er voor om dat niet te doen.
Als ze plaats willen dan claimen ze die maar. Ik heb mijn plaats ook niet cadeau gekregen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:59 schreef Ofresca het volgende:
Dat, of door jouw ego is er geen plaats meer voor die van de rest.
Jou plaats is in R&P SC toch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze plaats willen dan claimen ze die maar. Ik heb mijn plaats ook niet cadeau gekregen.
Nee, in de echte wereld niet op een forum...quote:
Veel ellebogenwerk in combinatie met vaseline?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ze plaats willen dan claimen ze die maar. Ik heb mijn plaats ook niet cadeau gekregen.
Je vergeet het roze T-shirt!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:02 schreef Ludootje het volgende:
Veel ellebogenwerk in combinatie met vaseline?
Dat klinkt heel onlogisch?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, heerlijk gewerkt, nu het project weg is bij ons halen we de targets ineens wel.
Op last van onze opdrachtgever werd het project verplaatst naar het hoofdkantoor omdat wij onze targets niet haalden. Nu hebben ze nogal wat opstartproblemen op het hoofdkantoor, dus moeten wij met een kleine ploeg de zaken waarnemen. En nu halen we met die kleine ploeg de targets wel.quote:
Dat geldt gelukkig ook voor vrouwen!quote:
Ach zo! Als het dan een tijdje kut ging kan ik me voorstellen dat vandaag een heerlijke dag was.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Op last van onze opdrachtgever werd het project verplaatst naar het hoofdkantoor omdat wij onze targets niet haalden. Nu hebben ze nogal wat opstartproblemen op het hoofdkantoor, dus moeten wij met een kleine ploeg de zaken waarnemen. En nu halen we met die kleine ploeg de targets wel.
Yep, eindelijk het gevoel dat wij het wél kunnen, met de juiste ploeg mensen. Erg lang geleden dat ik met een voldaan gevoel van werk thuiskwam.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ach zo! Als het dan een tijdje kut ging kan ik me voorstellen dat vandaag een heerlijke dag was.
En nu heb je weekend?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Yep, eindelijk het gevoel dat wij het wél kunnen, met de juiste ploeg mensen. Erg lang geleden dat ik met een voldaan gevoel van werk thuiskwam.
Morgen wat Fokkers meeten, en voor de rest rustig aan doen ivm financiën.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En nu heb je weekend?Ga je het nog vieren?
Ach, ook prima toch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:19 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Morgen wat Fokkers meeten, en voor de rest rustig aan doen ivm financiën.
I are there also!quote:
quote:
Mag dan wel 'n flinke storm worden..quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Is ook geweldig.. de buren gingen lekker meedoen.. (was te horen)quote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Klinkt geweldig, houd me even op de hoogte van wat ik mis
Is toch pas in de middag?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
denk dat iedereen uitgeslapen wil zijn voor morgen
(de orgiemeet)
Ik kom nietquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
(de orgiemeet)
Dan ga ik samen met jou!quote:
Ik ga pas om 13.00u weg, dus dan hoef ik nu nog niet op bed te liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
(de orgiemeet)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef Civilian het volgende:
Ik ga volgens mij rond een uur of 12/12.30 weg..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:45 schreef Civilian het volgende:
Ik ga volgens mij rond een uur of 12/12.30 weg..
Nee kloptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:43 schreef RealZeus het volgende:
Oh ja:Ofresca, gefeliciteerd met je verjaardag
![]()
![]()
Of vergis ik me heel erg?
Geen idee, volgens mij toch bijna 2 uur.. van Borne naar Hengelo en dan van Hengelo naar Utrecht.. En ik ben graag te vroeg dan te laat..quote:
nacht :pquote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij toch bijna 2 uur.. van Borne naar Hengelo en dan van Hengelo naar Utrecht.. En ik ben graag te vroeg dan te laat..
Dus mjah half 1 is voor mij wel goed denk ik
Jammer.quote:
Oke nachtquote:
Ik heb een nicht die lesbisch is alleen ik weet niet of ze vrijgezel is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:06 schreef Pien85 het volgende:
Iemand hier toevallig een leuke, vrijgezelle, lesbische vrouw in zijn of haar vriendenkring?
Alles kan kapotquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een nicht die lesbisch is alleen ik weet niet of ze vrijgezel is.
Goeienacht tijd voorquote:
Ik ga ook slapenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles kan kapot
[..]
Goeienacht tijd voor![]()
Verleidelijk?quote:
Ik blijf nog wel evenquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:19 schreef DR34M3R het volgende:
Eventjes wat rechtzetten hier: Ik ben NIET online geweest toen ik bezoek had, dat was brox.
quote:
Tsja. Ik wist ook pas hoe gehorig het hier is toen mijn bovenbuurman een vriendin kreegquote:
Haha, geweldigquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:27 schreef DR34M3R het volgende:
Tsja. Ik wist ook pas hoe gehorig het hier is toen mijn bovenbuurman een vriendin kreeg.
Arme onderburen..
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, geweldig
Duim en Brox nu de stad in?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:31 schreef DR34M3R het volgende:
Maar goed. Ik ga de wasmanden van mijn bed gooien en er zelf inkruipen.
Welterusten mensen![]()
Cool!quote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:39 schreef DR34M3R het volgende:
tnx. *sleept zichzelf weg van pc*
Jij ook lekker slapen straks.
Mooi tijdstip!quote:
neuh niet echt was ff langs me oudersquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mooi tijdstip!Nog wat leuks gedaan vanavond?
Kan ook gezellig zijn! Al kon ik dan nooit op dit tijdstip thuisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:43 schreef Carooltje79 het volgende:
neuh niet echt was ff langs me oudersen jij nog wat gedaan?
nee ik was ook al veel eerder thuis hoor hahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kan ook gezellig zijn! Al kon ik dan nooit op dit tijdstip thuis
Ik had een fok!ker op bezoek
Oké, haha.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:50 schreef Carooltje79 het volgende:
nee ik was ook al veel eerder thuis hoor haha
ohw gezellie
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kom wel ff een kijkje nemen, en ga jij?
Gezelligquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik kom wel ff een kijkje nemen, en ga jij?
Slaap lekker toetjequote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef Nouk84 het volgende:
Het is bedtijd voor mij, mijn ogen worden zwaar... Slaap lekker
Trustenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 01:56 schreef Nouk84 het volgende:
Het is bedtijd voor mij, mijn ogen worden zwaar... Slaap lekker
jij komt ook dus?quote:
T word dus echt gezellie druk morgenquote:
Spannend hequote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
T word dus echt gezellie druk morgen
ik ga ook me bedje opzoekentruste
Ik ben ook ongeveer twee uur onderweg, vanaf mijn dorp naar Utrecht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 00:51 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij toch bijna 2 uur.. van Borne naar Hengelo en dan van Hengelo naar Utrecht.. En ik ben graag te vroeg dan te laat..
Dus mjah half 1 is voor mij wel goed denk ik
Morgen dan maar wel eens ff een biertje dirnken, of dit keer ook aan de fris? ^^quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben ook ongeveer twee uur onderweg, vanaf mijn dorp naar Utrecht.
Ik wilde misschien met de trein maar ten eerste gaat de laatste terug om 23.50u en ten tweede zijn er werkzaamheden tussen Zwolle en Amersfoort waardoor ik moet omreizen via Deventer, dus ik denk dat ik toch mijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:24 schreef Civilian het volgende:
[..]
Morgen dan maar wel eens ff een biertje dirnken, of dit keer ook aan de fris? ^^
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:59 schreef djayzz het volgende:
En hebben we al zin in de meet?
Ja iddquote:
Dit is voor mij een redelijk normaal tijdstip om wakker te zijn.quote:
Ow ok, voor mij niet namelijkquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is voor mij een redelijk normaal tijdstip om wakker te zijn.
Komen er morgen veel mensen trouwens?
Via Deventer.. Kunnen we samen treinenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 02:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wilde misschien met de trein maar ten eerste gaat de laatste terug om 23.50u en ten tweede zijn er werkzaamheden tussen Zwolle en Amersfoort waardoor ik moet omreizen via Deventer, dus ik denk dat ik toch mijnblauwe bolide
pak en het bij twee biertjes houd.
Maar op de 10 jaar meet haal ik de schade wel in
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Via Deventer.. Kunnen we samen treinenkom ik ook langs
ik moet niksquote:
Ik wou zeggenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik moet niks![]()
Maar dat stond inderdaad al 2 uur geleden op mn planning ja
lol Dat is ook niet de bedoeling nee..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 03:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik wou zeggen![]()
Maarja, ik ga zo maar wel, anders kom ik morgen slapen op de meet
Goedemorgen MNRquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:06 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen
Over een paar uurtjes ben ik lekker aan het genieten in het pretpark
En zo vroeg op voor de meet?
Ahaquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen MNR![]()
Ik ga zo nog even naar mijn oud-tante van 94 op bezoek, dus ik moest wel vroeg op
En zoals je kan zien 6 posts hierboven ofzo, was ik een beetje laat thuis gisteren.... dus ben wel moequote:
Dat kan ik me goed voorstellen ja.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
En zoals je kan zien 6 posts hierboven ofzo, was ik een beetje laat thuis gisteren.... dus ben wel moe
dan kruip je toch lekker je bedje terug in!quote:
ik was bij een fok!ster op bezoek, was erg gezellig!quote:
Haha, dat waren exact de woorden die ik wilde gebruikenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan kruip je toch lekker je bedje terug in!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
dan kruip je toch lekker je bedje terug in!
Ik moet over een uur in de trein naar Utrecht zittenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, dat waren exact de woorden die ik wilde gebruiken
Gezellig!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
ik was bij een fok!ster op bezoek, was erg gezellig!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha, dat waren exact de woorden die ik wilde gebruiken
Okeujquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet over een uur in de trein naar Utrecht zitten
Ik zat een uur geleden in de trein vanuit Utrechtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet over een uur in de trein naar Utrecht zitten
hehequote:Op zaterdag 9 mei 2009 08:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zat een uur geleden in de trein vanuit Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |