Want? Nu wil je helemaal gaan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
Ik moet dat gewoon echt eerder bedenken, dat soort ingevingen.
ja jij krijgt die altijd op de meest onmogelijke tijdenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:16 schreef dawg het volgende:
Ik moet dat gewoon echt eerder bedenken, dat soort ingevingen.
Zou ik eerder voor de secretaresse gaanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
x2 liever een brandweervrouw
Secretaresse mag ook
Al maanden, is al veel te lang geleden, ik kan eigenlijk niet zo lang zonder het strand.quote:
zin in bezoek ffies?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit te denken om in de herfstvakantie een weekje weg te gaan, in de zomer komt er toch niets van denk ik, hoewel een last minute altijd wel kan natuurlijk
Okee, dat slaat werkelijk nergens op op dit moment, maar ik praat wel vaker tegen mezelf
en Duim!
Je komt zowat langs mn huis als je naar t centrum gaat van daaruit!
Kokerrokken!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
x2 liever een brandweervrouw
Secretaresse mag ook
I know!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja jij krijgt die altijd op de meest onmogelijke tijden
Als je zowat bij haar langs komt, kom je ook zowat bij mij langs. Dus als je bij haar niet langs mag komen, ben je hier welkomquote:
oeh gezellig pm je adres maarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zowat bij haar langs komt, kom je ook zowat bij mij langs. Dus als je bij haar niet langs mag komen, ben je hier welkom
En bij mij mag je ook wel even binnenwippen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als je zowat bij haar langs komt, kom je ook zowat bij mij langs. Dus als je bij haar niet langs mag komen, ben je hier welkom
dat is niet helemaal op de route....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef dawg het volgende:
[..]
En bij mij mag je ook wel even binnenwippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |