Ik zit de afgelopen jaar op kamers en kom dus niet erg vaak thuis. Maar deze week was ik weer eens de hele week bij mn ouders. Dus weer gezond eten enzo wat wel eens goed is..
Maar mijn lieve moeder woont dus in the middle of nowhere, omringd door bollenvelden en nergens dichtbij een bushalte (en dit in de randstad

). Ik reis al teveel met het OV dus dan probeer ik het een beetje te vermijden en lekker gezond te fietsen. Helaas is mijn fiets momenteel naar de tyfus en ging dat dus niet. En vandaag moest ik dus de bus pakken.
Bus vertrok om half 4, dus ik net na 3en al gaan lopen.. Is ongeveer een minuutje of 20 lopen dus ik had alle tijd.
Het waaide helaas wel behoorlijk hard, en tussen al die bollenvelden leek t net een zandstorm, dus mn capuchon op en doorwandelen. Kom ik eindelijk bij dat bushalte aan, merk ik dat de hele weg is afgesloten en dus de bus daar dus niet langs zal komen. Kijken op t bordje en moest naar de eerstvolgende bushalte toe wat dus weer een kwartiertje lopen zou zijn, en dan verdwijnt de zon natuurlijk net en begint t een beetje te regenen. Maargoed, ik dus heel erg snel doorlopen omdat er een nogal grote kans zou zijn dat ik deze mis.
En ja hoor, ik sla net de straat in en zie de bus de hoek om verdwijnen. Hij rijdt pas een dikke uur later weer, dus kan ik weer naar huis gaan wandelen. Ennu regent het echt keihard.
Kan ik weer terug gaan lopen in de kutregen, en weer een half uur bezig.
Bij de tijd dat ik weer thuis aankom ben ik compleet doorweekt en is mn humeur echt verkloot. En het ergste nog was dat ik geen droge kleren had liggen omdat t allemaal in de was zat en rest nog op kamers lag.. Heb nu trui en broek van mn broertje aan
En natuurlijk komt de zon een kwartier nadat ik thuiskom weer te voorschijn en is t regen voorbij.
Klacht: Kankerwegen waar aan gewerkt moet worden
Subklacht: Kutregen waar ik natuurlijk geen rekening mee heb gehouden
Subklacht 2: Ouders die geisoleerd wonen.
Subklacht 3: Geen droge kleren
Samenvatting: Ik heb de bus gemist omdat de weg afgesloten was en mn ouders in the middle of nowhere wonen en ik heb door t kutregen terug moeten lopen en ben zeiknat en had geen droge kleren omdat alles in de was zat en KUTTERINGZOOI!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.