hartstikke lullig dat jij je programmatjes moet missen, maar so be it.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Eisoep het volgende:
harstikke lullig al die mensjes die nu dood zijn maar zo be it !
er gaan 1890378934789357834789 mensen per dag dood en nu moet ik mijn programma's missen door die staatsmongool met een suzuki swift.
Klacht: ga me vervelen tot ik uitga.
klacht 2: 2 dodenherdenkingen achter elkaar.
alsof dooie mensen er wat aan hebben dat we aan ze denken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
hartstikke lullig dat jij je programmatjes moet missen, maar so be it.
er zijn MENSEN DOOD!.
klacht:
staatsmongool op FOK vind kutprogramma's belangrijker dan dode mensen!
Een herdenking doet niks af aan het feit dat ze dood zijn, sterker nog het is opgedrongen weemoedigheid.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
hartstikke lullig dat jij je programmatjes moet missen, maar so be it.
er zijn MENSEN DOOD!.
klacht:
staatsmongool op FOK vind kutprogramma's belangrijker dan dode mensen!
Alsof het ons wat boeit, dat jij een kutavond hebtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
[..]
alsof dooie mensen er wat aan hebben dat we aan ze denken.
Jij snapt er echt weinig van he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een herdenking doet niks af aan het feit dat ze dood zijn, sterker nog het is opgedrongen weemoedigheid.
Ik begrijp je punt. Ik vind het allemaal zo overdreven. Er gaan elke dag wel mensen dood, en nu opeens moeten ze het zo overdreven gaan herdenken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Eisoep het volgende:
harstikke lullig al die mensjes die nu dood zijn maar zo be it !
er gaan 1890378934789357834789 mensen per dag dood en nu moet ik mijn programma's missen door die staatsmongool met een suzuki swift.
Ooit bij nagedacht dat de nabestaanden van de slachtoffers zich gesteund zouden kunnen voelen door een herdenking?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:54 schreef Eisoep het volgende:
[..]
alsof dooie mensen er wat aan hebben dat we aan ze denken.
dat bedoel ik .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:56 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt. Ik vind het allemaal zo overdreven. Er gaan elke dag wel mensen dood, en nu opeens moeten ze het zo overdreven gaan herdenken.
Dan heb je dus totaal geen idee wat 4 mei inhoudt, en waar het vanavond over gaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dat bedoel ik .
heb de 4e nog 2 minuten stil gestaan op de dam. en toen heeeeeeeel erg herdacht.
en dat vond ik wel weer mooi voor het komende jaar.
als er een bekende/familie overleden is dan is het laatste wat ik wil dat 27263479477 mensen aan me gaan hangen van aggg gaat ut en oooh wat erg en blegh!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:57 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
Ooit bij nagedacht dat de nabestaanden van de slachtoffers zich gesteund zouden kunnen voelen door een herdenking?
fijn dat jij dat mooi genoeg vond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:58 schreef Eisoep het volgende:
[..]
dat bedoel ik .
heb de 4e nog 2 minuten stil gestaan op de dam. en toen heeeeeeeel erg herdacht.
en dat vond ik wel weer mooi voor het komende jaar.
Wees maar niet bang, bij jou zal ik dat ook zeker niet doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
als er een bekende/familie overleden is dan is het laatste wat ik wil dat 27263479477 mensen aan me gaan hangen van aggg gaat ut en oooh wat erg en blegh!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:55 schreef Duderella het volgende:
Jezus. Weirdo.Ik mag hopen dat je een grap probeert te maken.
je moet JOUW gevoelens en gedachten niet gaan projecteren op anderen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:59 schreef Eisoep het volgende:
[..]
als er een bekende/familie overleden is dan is het laatste wat ik wil dat 27263479477 mensen aan me gaan hangen van aggg gaat ut en oooh wat erg en blegh!
quote:al al die mensjes
doorquote:en die staatsmongool met een suzuki swift
enquote:stomme zelfmoordenaar die voor mijn intercity springt
doorquote:
quote:Klacht1 Ik miste mijn trein.
Klacht 2 Te laat thuis het A team was al afgelopen.
Doen die herdenkerts ook niet, hij mist zijn favoriete tv-programma! Wat voor een NIETSONTZIENDE ASO ben je dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:03 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
je moet JOUW gevoelens en gedachten niet gaan projecteren op anderen.
Jij weet niet wat deze mensen willenn, dus neem je het zekere voor het onzekere en respecteer je hun herdenking.
Hoefde het niet dan is er geen man overboord, vonden ze het wel mooi. nou dan heeft het hun een beetje geholpen met de verwerking![]()
erg he een beetje rekening houden met andere mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |