Uiter-aard, de bedoeling was slechts het intelligent vermogen aan te tonen der supporters, niet specifiek die van Ajax.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun je aan zijn (vrij) verfijnde accent niet horen dat deze bonk intelligentie uit Rotterdam komt en (door intelligente als personen waar bevonden) het vrij aannemelijk is dat deze persoon voor Feyenoord is
Waar slaat dat op?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij laat met deze reactie in ieder geval zien, dat jij ver onder het niveau van de "Capuchonnetjes" zit![]()
Wat ben jij dom zeg
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, je hebt ook gelijk. Ik zit er al 2 maanden niet meer en mn maten zijn ook gewoon denkbeeldig
Denken dat alle supporters werkloze ex vmbo klanten zijn, dat is pas dom en erg kortzichtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Ik zeg alleen dat ik het niet geloof dat de debielen die deze kutactie gaan uitvoeren intelligent zijn. Ik durf zelfs te stellen dat ze gewoon gestoord zijn. Zeg nou zelf, als je zo'n domme actie verzint kan je toch onmogelijk universitair geschoold zijn?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiter-aard, de bedoeling was slechts het intelligent vermogen aan te tonen der supporters, niet specifiek die van Ajax.²
Ja hoor, nu zijn dus alle Marokkanen drugs smokkelaarsquote:De Spaanse politie heeft in Malaga vijf mensen opgepakt wegens de smokkel van 148 kilogram hasj. Een van de vijf is een 34-jarige Belg van Marokkaanse origine. Dat meldt de Spaanse krant Diario Sur zaterdag. De afkomst van de andere vier is niet bekend.
Ik heb het niet over alle supporters. Ik heb gezegd dat ik het een domme actie vind en dat ik de mensen die deze actie uitvoeren ook dom vind.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denken dat alle supporters werkloze ex vmbo klanten zijn, dat is pas dom en erg kortzichtig.
Oh, dat is in mijn vak bij Heracles écht zoquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Denken dat alle supporters werkloze ex vmbo klanten zijn, dat is pas dom en erg kortzichtig.
Neen, maar je hebt supporters en hooligans. Hooligans zijn toch gewoon fout?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef denthemen het volgende:
Ja hoor, nu zijn dus alle Marokkanen drugs smokkelaars
Ja, maar jij zegt dat mensen die hun club achterna reizen per definitie al hooligans zijnquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, maar je hebt supporters en hooligans. Hooligans zijn toch gewoon fout?²
Je maakt er je eigen verhaal van. En ja, ik ken ook gasten die ertussen staan en die universitair geschoold zijn. Dat jij er nu van maakt dat ze dat allemaal zijn, zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik heb het niet over alle supporters. Ik heb gezegd dat ik het een domme actie vind en dat ik de mensen die deze actie uitvoeren ook dom vind.
Dan wordt er ergens beweerd dat alle actievoeders universitair geschoold zijn. Geloof jij dat Sjimz?
Ja, vergeef me, maar dit beeld heb ik wel van hooligans. Als je ze ziet in youtube filmpjes, op televisie, als ze worden ondervraagd, dan is het aantoonbaar dat ze hier zelf aan bijdragen. Laatst was er een programma op tv waarin de harde kern van Feyenoord werd bepraat, zelden zulke domme entiteiten gezien.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waar slaat dat op?
Ik zeg alleen dat ik het niet geloof dat de debielen die deze kutactie gaan uitvoeren intelligent zijn. Ik durf zelfs te stellen dat ze gewoon gestoord zijn. Zeg nou zelf, als je zo'n domme actie verzint kan je toch onmogelijk universitair geschoold zijn?
Dit bedoel ik dus niet, niet zo zwart wit, anders trek ik het bij deze terug. Het is uiteraard wat genuanceerder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt dat mensen die hun club achterna reizen per definitie al hooligans zijn
Dat waren ze al voor dat nieuwsberichtquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
[..]
Ja hoor, nu zijn dus alle Marokkanen drugs smokkelaars
het dikgedrukte vind ik te ver gaan, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik vind het alleen een belachelijke actie. En dan roepen sommige mensen hier: Goede actie. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd? Hoe kun je het nou een mooie actie vinden? Mensen gewoon naar de wedstrijd willen krijgen worden benadeeld.
En buiten dat, wat willen deze debielen ermee bereiken? Een statement maken? Gaat Ajax daar beter van voetballen ofso? Je bent echt verschikkelijk dom als je denkt dat zo'n kutactie helpt.
Hoop dat de ME al die mongolen de tyfus in slaat.
Jij zegt nu dat ik de boel verdraaiquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:25 schreef Breach het volgende:
[..]
Je maakt er je eigen verhaal van. En ja, ik ken ook gasten die ertussen staan en die universitair geschoold zijn. Dat jij er nu van maakt dat ze dat allemaal zijn, zijn jouw woorden.
Als je nog wat hebt, dan staat mn PM voor je open. Ik ben er hier klaar mee. Welles/nietes lijkt me niet zinvol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jij zegt nu dat ik de boel verdraaiDat doe je toch echt zelf knakker.
Okee laat dan maar zitten verder. Veel plezier met het uitvoeren van de actie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je nog wat hebt, dan staat mn PM voor je open. Ik ben er hier klaar mee. Welles/nietes lijkt me niet zinvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |